Dudağımı kendim deldim ve şişti kendi delen varsa bana acil ulaşabilir mi?

Arkadaşlar dün sabah kendim dudağımı deldim uyuşturmadan ama 2 gündür baya bir şiş ve napmam gerek bilemiyorum iltihap oldu galiba. Kaşım da delik ama onu bu işin uzmanına deldirmiştim. Şimdi dudağım baya şiş ve sızlıyor çok napabilirim ki
Dudağımı kendim deldim ve şişti kendi delen varsa bana acil ulaşabilir mi?
Cevapla