Ortasını filan demiyorum oraları alın bir zahmet zaten
Doğal kaş
Alınmış kaş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana göre şimdi 2 şekilde açıklamak istiyorum bazı erkekler doğuştan ya da genden gelen fazla tüylü olma sorunu oluyor tabiki böyle bir sevgilim olmuştu aşırı kalın kaşları vardı ama ortasını alması önemlidir kendisi de alıyodu bende taktir ediyodum bakıma giriyor sonuçta kaşların altına falan dokunmuyordu bu derece olması iyiydi diğer şekilde dediğimse normal kalınlıkta olan bir erkeğinde kaşlarının altını ya da üstünü alması hoş durmuyor yine ortası normaldir fazla kalın olsa bile dokunmayın beyler erkeğide kaş gösterir doğallığınızı bozmayın👆🏼
Benim kaş üstekinden daha azc
Sorunun tamamı gelmemiş? yazarsan cevap yazarım tekrar:)
Bir tane soru sordum orda var fotoğraf
ben burda hiç bir şık diyorum. insan kendini rahat ve güzel hissettiği gibi olmalı. onu beğenen de ona göre gelmeli. kaşının ortası çıkmış yok kası azmış yok işte ne biliyim sakalı yokmuş. bunlar yaşlanınca geçen giden şeyler. bugünki güzelliğinize kanıp da kendinizi şekilden şekiile sokmayın. Şimdi herkes beni çirkin sanacak mesela umrumda mı s. kimde bile değil :D
Zaten hayatı mutlu yaşamak gençken mutlu yaşamak için böyle şeyler yapıyoruz
mutluluk ağda olsaydı kadınlar yaparken acı çekmezdi arkadaşım bu da akllında bulunsun
Mutluluk yakışıklı olmak kaslı olmak ve kadınları elde etmek
hoşgeldin sığ düşünce
Kadınların istediği şey bu ben ne yapayım
kendin ol. kadınların istedikleri sürekli değişir sen de sürekli bukalemun gibi renk değiştiremezsin ki
iki estetik bir sakal birde kilo alıp vücut yapsam yeter başka bir şeye gerek yok
ve beyniyle değil vücuduyla sergilenen içi boş dışı kabuk bir erkek daha yetişti. Kızlar tebrik ediyorum sizi
Karakter ve beyin ihtiyacım yok zaten hiç faydasını göremedim beyin ve karakterin onun için böyle düşünüyorum
yazık ettin o halde kendine geçmiş olsun.
Niye yazık ediyim hem kendim mutlu olucam hem kızlar mutlu olucak istiyecek filan 10 numara. Olur bence
içi boş içi dışını şişirsen nolacak açık ve net sevgilim diye yanımda dolaştırmam içi boş adamı
Ne alaka ya çirkin mi dolaşıyım biz zahmet bakım filan yaptırayım yani insan kendine bakmalı insan yakışıklı olunca karakteri mi değişiyor sen çok ön yargılı ve genelliyorsun karakterimi bir kızın görmesi için benim çirkin mi olmam lazım çok saçma
Bugüne kadar kaşlarımdan tek tel almışlığım yoktur.. Bir bende çıkmıyor anlaşılan kaş..
Olabilir
Cevap
6Cevap
Şimdi şöyle bir durum her ikisi de bana göre güzel. Düzgün ve rahatsız edici bir kaş yapısı yok ise alınmaya bilir. Ama bazı erkekler ortası bitişik oluyor. ya da bildiğin adam sadece kaş için yaratılmış gibi. O zaman bayanlar kadar ince olmayacak şekilde sağında solunda biraz düzeltmeler yapılmasında hiçbir sakınca görmüyorum ben. Sonuçta nasıl siz kadınlarda görsellik arıyorsanız bizde erkeklerde o görselliği arıyoruz.
Onlar ztn olmalı
Ortayı alın yeter. Yakında bazıları gökyüzüne uçacak.
Her doğal kaş böyle olmuyor ama eğer böyleyse doğal kaş tabi ama değilse valla aldırsınlar bir zahmet bu arada doğal kaşlı bebe ünlü mü ya adı ne çoğzel adammış
Evet söylemem çatlayın
Söyle be nolcak yahu bir yerden gözüm şey ediyor ama bilemedim 😂
Kızlar çok abaza her yakışıklıya yokluktaymış gibi neler yazıyor erkekler gibi
Bişeu diyim mi la burağın kaşına çok girmişler he
Anlamadım bana mı dedin çoğzel adam dedim ne dedim yahu
Bacım kaşın ortasını almak olabilir erkeklere yanları altlari üstlerine almasi haramdır sen haram bir şey için vallaha diyorsun tehlikeli tövbe Estağfurullah de ve kelimei şehadet getir ben Allah için uyarıyorum
Doğal olsun da belgrad ormanları gibi de olmasın yani
Ortasını alsın mesela sadece bakımsız bir görüntüsü olmasın ama çok alınmış gibi de durmasın
O alınmış görüntü kendini belli ettiğinde tüm maskülenlikleri gidiyor
buragin kaslarinin arasina da bina temeli atilir bu ne yaw
Aynen
Alınsa bile doğal dursun öyle Burak Özçivit gibi alındığı belli olacak şekilde değil.
Kaşların birleşmiş ve ya çok uzunsa al. Çok fazla da alınmamalı o zaman da kız gibi olursun. Bir erkekte olması gerektiği uzunlukta olsun.
Bıyık bırakan kız neyse, kaş alan erkek odur benim için :)
Doğal iyi abartı bir kaşı yoksa. Ortaları tabii ki alsınlar ama.
üstteki çocuğu bozan tek şey kaşları. demekki alınmış kaş
Benim kaşları göstersem size benimki bu kadar değil alınca belli olur yani
Doğal iyidir martı olmadığı sürece
Bu burak bir bana cekici gelmiyor haha
Banada gelmiyor çünkü erkeğim 😂😂😂 ama nick batemana benim bile veresim geliyor o nasıl adam 😂😂
Niye la beğenmiyon mu nicki
Ulaaann buldum adamın adını seni seni kesin nik betaman mıdır nedir o dimi dur bakacam
Nick değil hahaha
Allah seni napmasın emi 😂😂😂😂
Kaşını alan erkeğe erkek mi denir yaa
iki erkekte güzel şimdi karar veremedim
Aynem
Kaşlar gözleri örtüyorsa alınmalı.
birdeki orman gibi, itici.
Sen orman görmedin herhalde ido tatlısesin ilk hallerine bak sen
Seyreklik var kaşlarında
Cevap veriyorum, ortasi alınmış kaş
Ama ben ne dedim ya orası zaten alınmalı demedim mi ben
Benim kaşlar bu adamın kinden çok daha az alırsam belli olur
Erkek adam Kaş almaz.
ondan sonra ortada k*rt gibi mi gezek bari ortaları alalım
Kaş alana erkek demiyelim..
ondan sonra ortada k*rt gibi mi gezek bari ortaları alalım
@Gizlisaksı kürt gibi değil ancak s*k gibi gezersin ya oğlu
Doğal görünen alınmış lütfen
Dogalca alınmış kaş
Diğer soruma bakar mısın
Bence sorun kaşlar değil 😂
😂😂
Doğal 😊
Tabı kı doğal kaş
Doğal
Ortasını alsa yeter
'ortası alınmış kaş
doğal kaş
ortalar alınsın
dogal
dogal
Alınmış kaş
dogal kaş
Kesinlikle doğal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar