ben kısa kullanıyorum ve seviyorum uzun tırnak NE KADAR BAKIM OLSADA PİS. 











Mutfağa giriyorum ve istesem de tırnak uzatamiyorum, kırılıyor çünkü.
Ama zaten pek istediğim de söylenemez.
Uzun tirnagi çok cadıvari şeytanimsi buluyorum.
Kısa tirnaklarim kalp ben 💅
aynen bende kisa tirnak seviyorum uzun tirnak iyrec :)
Tırnakların zaten oldukça normal. Kısa dediğin de aklımda çok daha kısa bir tırnak geldi ama zaten olması gereken bu.
iticimi. :D Allahim tırnaği kisa ve ojesiz olan kadinla evlencem
uzun tırnak itici ya. ne kadar bakim yapsanda b*k. :)). ben tırnaklarımi uzatsam heralde itici o yuzden banada itici :D,#*#,#
Cevap
29Cevap
Tirnak yapin uzunmus o yuzden kisa haliyle de yakismis benim de oyle o yuzden dibine kadar kessem bile kotu durmuyor uzunda cok cool da dedigin gibi pis
Benim tırnaklarımın zaten yapısı uzun. Gerek duymuyorm.
piyanist olduğum için uzatamıyorum kısa kullanıyorum :)
Çok kısa olunca oje sürünce hoş durmuyor ama en iyisi normal bir kısalıkta olması
İşte o yönden çok şanslısın benim eller parmaklar tombul bir de kısa kesince hayal et Allah'ıma 😀😀
Bende hep kısa kullanıyorum uzun ıstesemde kullanamıyorum nedense çok rahatsız edıyor
İtici her zaman aynıdır değişmez tırnakla iticilik olmaz
aşırı uzun tırnak banada itici geliyor, görseller seninmi?
tırnaga dıkkat etmıyorumki o benım için kıstas bile değil
Kısa uzun ne farkeder ki kanka
güzel el ve tırnak :)
hayır aksine daha güzel
Hayır asıl kısa tırnak pis çünkü kısa tırnağın arasına giren pislikler parmağının içine gidiyor ama uzun tırnağı temizleyebiliyorsun
aynen uzun tırmak itici ve pis
Ne iticisi keşke hep kısa olsa :)
tırnak fetişisti değilim. bulmam :)
Fotodakiler seninse eğer guzel
en son bakıcam yar orası olur
Ojeli olsun da uzun olmasina gerek yok.
oje siyahsa kısa kırmızıysa uzun olcak tırnek
gayet guzeller siyah yakismis
Senin yaşın 35 olamaz
3 nokta niye
Fucking life mı
@QueenQuin benim mi
Tam tersi
Kısa 👍
Küçüken Dexter izler miydin?
kısa tırnakta oje begenmiyorum
evet.
Ellerim cok tatli abla tombik tombik
pislikten başka bişi değil
hoşlandıgım kızda iyi durur ama baskasında kötü
yok.
hayir
daha çok hoşuma gidiyor. kısa ve ojesiz olmalı
bnce gayet guzel 😍
Hayır bulmuyorum
Daha çekici bulurum
10 numero 5 yıld, z
uzun tırnak🙌
hoş güzel
emo kiz nasil dovmen
Uzun seviyorum ben
hiç fark etmez.
itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar