Erkekler uzun tırnaklardan hoşlanmıyor mu?

Ben tırnaklarımı hep uzatırım, gördüklerinde verdikleri tepkilerden sevmedikleri kanısına vardım.

Hijyen konusunda tereddüt edenler oluyor, ben yemek yapıyorum. Ama eldiven kullanıyorum. Bana göre kısa tırnak kullananlarda, yemek yaparken eldiven kullanmalı daha hijyenik. Oksijen suyuyla içlerini temizliyorum, günde kaç kez elimi yıkadığımı bilmiyorum bile. Bazıları kısacık tırnağın için tonlarca kir sığdırıyor hayret doğrusu.
Kadınlar genelde tırnak uzatmayı sever diye sormuyorum, erkekler yakıştırıyor mu kendine veya karşı cinsine uzun tırnakları?
Erkekler uzun tırnaklardan hoşlanmıyor mu?
Erkekler uzun tırnaklardan hoşlanmıyor mu?
Erkekler uzun tırnaklardan hoşlanmıyor mu?
Erkekler uzun tırnaklardan hoşlanmıyor mu?
Cevapla