Dokununca hissedilmiyor ama gözümle ince ince görüyorum bunun gibi


İnsan vücudunda böyle sarı tüylerin olmadığı yer mi var yapmayın Allah aşkına, sonra erkekler kendi belgrad ormanlarını unutup kızların tüylerini yadırgamaya başlıyorlar.
Ediyor. İtici diyen erkekler ilk o iğrenç kıllarını alsınlar 😂
nasıl iyimi :D
www.google.com.tr/search
Resimde gösterdiğin kadar olanlar rahatsız edici değil görüntü olarak fakat sevişme esnasında sıkıntı olabilir
Kadın dediğin kıllı olur
Cevap
37Cevap
tüyler siyah olsaydı kötü dururdu.. Ama resimde hiç öyle bir şey yok.. Bazı kızlarda göbek deliğinden aşağı kısıma kadar bir yol olur siyah tüyler.. işte o tam bir felaket..
Zaten omrumuzun yarısını agdayla geciriyoruz erkekler kendilerine baksin birazda heryerlerinden kil fiskiriyor bize laf mi ediyorlar
Vay arkadaş erkek olmak varmış gercektende... Ne güzel her yerinde kıl olsun umrunda değil
bu tüyler eğer popodaysa çok iç gıcıklayıcı oluyor:))
okadarda olsun bir zahmet canim herkes insan sonucta
Bu şekilde bir yakın çekim yapıp atsalar maymun zannederiz gelmişler burda kızda itici yok bilmem ne 😂
😂😂
Degil. Maymun soyundan gelen ve killarini almayan erkekler konusmasin.
Bir şey olmaz nolcak... Erkeklere bakar mısın sanki kendileri afet hayır yani bu kadar da olmaz:D
Eger sarisin biriyse iğrenç durur esmer biriyse hafif tüyler sorun olmaz
O kadarda yok rahatsız olutorsan tüy sarartici kullan
Bence kadında zerre tüy olmamalı ama bu tüyde çok göze batmıyor
tiksindirici bir durum.. bir erkek icin ayrilik sebebidir.
insanız yani abartmasınlar
oha ya bu her ınsanda olması gereken bıse
Olabilir maymun soyundanız sonuçta
bir orası kalmıştı almadığımız
Ben kendimde olunca rahatsız oluyorum.
Koyu renkse kotu.. sariysa sorun degil
Şeftali derlerdi inanmazdım :D
Hayır rahatsız edici değil hatta gormuyorum😃
Ayy o herkeste var yapacak bişey yok yani 😂
Tabiki rahatsız edici
Evet bütün tüylerimi killarimi yakacam
çokta rahatsız edici değil
O olmak zorunda zaten
Problem olduğunu düşünmüyorum.
Adı üstünde ( İstenmeyen Tüyler )
Bunu nasıl çekmeyi başarabildin)))
Ay beni çok rahatsız ediyor ya.
Hayır, azcık kıl olsun ya
Bişey olmaz evladım :)
kendilerine baksinlar kıl yumaklari
ayva tüyü derler canım
Büyük sıkıntı, felaket, ayrılık sebebi.
Ooo
Öyle bir sorunum yok
Siyah olmadigi surece pek sorun degil
hayır normal
yoo aksine göğüstekiler bile hoş
Hsyırr
Sorun yok gibi
Soğukta bunlar çok pis dikelir.
o kadarda olur
Rahatsız edici değil
böyleyse değil
çok kötü
almam
Aldirmak lazım
orada olmasın da nerede olursa olsun
Sorun olmaz takma
Evet
Evet
zararı yok bence
zararı yok
Cok itici.
alınması lazım
İtici berbat. N
Cok kotu ;)
benı rahatsız etmez
bura nere omzun mu?
değill
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar