Yani makyajla göze güzel görünen bir kızın doğal halinin güzel olup olmadığını anlayabilir misiniz?


Görseldekinin makyajsız hali çok daha güzelmiş. Kendi adıma konuşayım makyajlı da makyajsız da 6.5/10 veririm kendime. Bazıları makyajla güzel olabiliyorsa o da meziyettir tabi sıvama yapmamışsa. Bence anlamıyorlar erkekler bu işten ya. Makyajlı her kadına makyaj güzeli yaftası yapıştırıyorlar.
Fondöten kullanmıyorsa evet. zaten o tüm cildi ne varsa kapatıyor ki onu geçtim bir rimel bile değiştiriyor insanı.
bunu anlamak cok kolay cunku makyaj her kizi guzellestirir ama hem yuzu gercekten guzel olup hem makyaj yapanlar kizlarin %10 dur yanii 😂 1km den anlarim
doğallık mı yoksa makyaj yapmak kadınlara ayrı bir hava katar mı sence?
bence bunu 3e ayirmak lazim
liseli ve uniye yeni baslamis ergenlerin makyaj nedir bilmeden suratlarini boyamasi
dogal olarak guzel kisinin makyaja ihtiyaci yoktur ufak rutuslar yapar yeter ama hem guzel olup hemde surati pasta gibi fondotenli gezenler iticidir cirkin kizlarin makyaj yapmasini isterim favorimi sorarsan dogal tonlarda hafof makyaj ozel gunlerde ise abartabilir biraz 😂
haklısın bende boyle dusunuyorum ama gercekten bu makyaj konusunu abartan o kadar kiz varki. helede kapali kizlar makyaj yapiyor ya sinirim bozuluyor.
aynen ya o kapalilar yok mu Allah muhafaza 😱😁
aslında tabiki kapansınlar ona bir sey yokta hem baslarini kapatip hem makyaj yapmalari gercekten cok sacma
tabi canim kapalilara bisey demiyom bende zaten konusmamizdan anlasilir kapali olupta gereksiz isler yapanlara diyom 😊
aynen 😊
gizlicm cok tesekkurler ☺beni eklermisin seni ekleyemedim
oto yıkamaya götürürüm bir tanzik tutarım bütün kaporta çıkar meydana
Cevap
21Cevap
Bu kız yinede duru bir cilde sahip.. Bence pek fark yok hafif çillerinden başka : ))
buna yorum yapma. soruya cevap ver 😊😊
buna derken kıza
Anlarım. Bazıları o kadar pudra sürüyor ki cildi resmen ben beyaz tebeşir tozu sürmüşler gibi duruyor. Aynı böyle...
www.fuzyonblog.com/.../asiri-makyaj.jpeg
aynen bence cok itici duruyor
kız makyaj yapar tabii günümüzde erkekler bile başlamış 😂😂 ama dogallik daha güzel
Arabaların yanından geçerken
Camlardan kendini kontrol ediyosa makyaj güzelidir
Aslında belli olur. Mesela çirkinse makyajla bile güzel olmaz. O zaman makyaj güzeli der insan
Anlaşılır olmadı hortum tutsunlar ya da ıslak mendil falan
kafasını suya sokup çıkardığında bile anlayamadıklarımız var :/
her insanın Allah tarafından güzelliği olduğun biliyorsunuzdur elbet demi bence Şu an doğal haliyle güzel gözüküyo bence güzel yani ama unutmayın makyaji gerekli bir alet edevatmış gibi gormeyiniz !
Her türlü anlaşılır, kışın pazardan domates almak gibi...
Salak olmayıpta bazı şeyleri görebiliyorsan anlayabilirsin :)
evdeyken ansizin foto isterim oldu bitti 😂
haha😂😂iyiymis
Çok aşırı makyaj yapıyorsa çirkindir net
Sabah uyandığında güzelse doğal güzeldir
makyaj yapip yatiyorsa? her ihtimale karsi 😁
Gece akar o makyaj sabah gene kötü olur
oyle olsun bakalim
Ya tabiki anlaşılır o belli oluyor
Makyajsiz da guzel bu kiz.
Anlasilmiycak gibi makyaj yapmıyorlar ki 😎😎
doğal hali daha güzel
Anlarsınız palyaço gibi olmussa
Suyun altına tutarak asdf
Turk kiziysa zaten makyaj guzelidir :d
guzel deıl kı makyaj guzelı olsun kanks
Anlaşılır zaten yüzünde tabaka oluşuyor
evet :)
Anlarım
Anlarım tabiki eyeliner çekisinden hemde
Her türlü
ilk gorüste anlayabilir misin
👍👍😊
Anlarım.
Anlarım
Anlarım
%100 bir şekilde 😄
Az çok belli oluyor
anlarım
Ivit
Anlarım
O biraz zor
Yağmurda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar