Gözaltına hangi kapatıcı kullanıyorsunuz?
Memnun kaldığınız yağlanma parlama yapmayan bir kapatıcı Lütfenn?
Memnun kaldığınız yağlanma parlama yapmayan bir kapatıcı Lütfenn?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
valla mac'in prolongwear concealerının üstüne tanımam hem çizgilere dolmuyor hem mat bitişli.. Kapatıcılık özelliği de süper çok kurutmuyor
Maybelline Affinitone Concealer
2.5 yıldır kullanıyorum, çok memnun edici. Fiyatı da uygun. İndirimle 13-14 TL.
Çok teşekkürlerr 😃😄
Mac pro kullanıyorum ve çok memnunum, normalde makyaja çok para harcamam ama mac pro hakediyo
Loreal truematch mac likit kapatıcılar çok iyi notun bb kapatıcıları ve türkiye de olmayan l. a girl pro kapatıcıları harika
wet in wild ama iyi değil alma önermem öyle denemek amaçlı almıştım çok az bir kapatıcık sağlıyor. garnier bb kapatıcı si güzel ona bakabilirsin 😊
essence kullanmıştım bir defa gayet de memnun kalmıştım
Kapatici kullanmadan da guzelsindir bence
Kötü mü oluyor da kullanınca? :)
Haklısın :) aslında
Mac Pro Longwear, memnunum
mac pro longwear 😊
Memnun musun kapatıcıligi iyi mi? Ve hangi rengini kullanıyorsun?
Hadi yaa çok teşekkür ederim o zman inş fiyatı çok fazla değildir?😃
Wuhuuuu 😂
Tamam doğru teşvik 👍😄😂
Deniycem
Son bir sorum :) neyle uyguluyordu peki bunu parmakla mi fırçayla mi süngerler
mi? Markasını da belirtirsen sevinirim
Çok teşekkürler 😘😍
Kullanmıyorum
Belli 😂😂
Flormar
Bb farmasi
Ne zamandır kullanıyorsun memnun musun?
Kapatıcıligi iyi mi? Parlama yapıyor mu
İyi yanı memnunsan sana güvenelim o zman
Hicccc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar