Tırnaklarım çok çirkin, şekli nasıl düzelir? Tırnaklarımın şeklini nasıl değiştirebilirim?
Tırnaklarımın şekli


Tırnak şekli genetiktir, takma tırnak gibi kozmetik yöntemler dışında değişmesinin yolu yoktur. Tırnak yemeyi bırak, gerekirse acı oje sür, uzasınlar biraz. Manikür yaptır ya da düzenli nemlendir, yine de şekli içine sinmiyorsa protez tırnak kullanabilirsin. Bence sorun tırnağın şekli değil bakımsızlık.
Tatlim tirnaklarini yemeyi biraktiktan sonra hic dipten kesme birak beyaz kisimlari fazla kalsin duz kesmeye ozen goster, tirnaklarini guclendirmek icin limonla ovabilirsin haftada 2 kez falan, hemen pes etme cunku duzelmesi 7 8 ayi bile bulabilir ama duzgun bakarsan toparlayacaktir.
Çok teşekkür ederim düz kes derken yuvarlak mı kare mi
Çok sağol
Valla ne yalan söyleyeyim sağ el olsaydı o direk 31'i bırak derdim (Erkek eli gibi valla) de sol elmiş. Tırnaklarını boş ver eline bak sen biraz bakım şart. Beslenmene dikkat et. Doktora başvur.
Ya ciddi misin
Yalan yok valla. Biraz bakıma ve beslenmene önem verirsen iyi olur. :)
Teşekkürler
Öncelikle kendi kullandigim urunler
1-flormar tirnak ve Tirnak eti besleyici
2-karline Susuz Manikur
Uzadiktan Sonra Duz kes ve torpule
Ayrica kuru uzum ye
Cevap
27Cevap
hastalık var kızım görmüyor musun hastaneye git bir kan testi yaptır ellerin sapsarı kesmiş etleri parçalanmış çinko demir eksikliği var sanırım
Bilmem yiyodum ama belki ondandır
ay afiyet olsun nasıl güzel mi tadı bari
Yani tükürüp atıyodum ama psikolojik birşey bu
Cidden cirkin ya az bir bakim yap imkanin varsa manikure git gidemiyosan da evde biseyler yap biraz uzat yiyo musun napiyosun midem bulandi beee
Yiyosun sanirim tirnaklarini baya uzat sonra manikur pedikur yaptir duzenli olarak
Ben bilmediğim için sürekli kestim. Ne kadar uzatmalıyım
Yemeyi bırakıp uzamasini bekle bol krem sur ellerine uzadıkça torpule şekle sokmaya çalış zamanla girer.
Yemeyi bırak önce uzatıp törpüle
1 aydır ağzıma almadım
Biraz duzelmis yinede bu boyutta denesene yuvarlak törpüleme ama düz şekilde bir iki ay sonra uzar gibi gorunuyo
Çok teşekkür ederim tatlım
Ne demek :)
Yemeyerek düzeltebilirsin :S
1 aydır ağzıma almadım
Uzatinca nasıl duruyor
Oy minicik minicik yerim onları. 😊
Kuaföre git ancak düzelir
bakım yapman lazım nette yazar
Törpü yaparak biraz uzayınca şekil verirsin
Manikür pedikür
Ebru 😱😂😂
Ebru?
Benimde dediğim ilk şey ELLERİMİN orada ne işi var
😕😕
Kuaförde hallet
Zaten öyle yapmayı düşünüyorum artık
Manikür yaptır
Herkes öyle demiş deneyeceğim
Manikür pedikür
tırnaklarını uzatabılırsın eczanalerde tırnak bakımı ıcın seyler var onlardan al ondan sonra sekıllendır eger onuda yapamıyorsan takma tırnak al :D
Denerim çok sağol
Eller nasır tutmuş berbat olmuş valla şu an ki tıp bile çare bulamaz buna
Tırnak derken deriler falan da gitti😥😥
Teşekkürler benimkiler seksiliği geçtim güzel bile değil
Bakım şart. Ama önce demir eksikliğini gidermek lazım.
Başkan o tırnakların şeklini ancak spiral değiştirir. Nasıl tırnak onlar öyle pehhh
ulan aynı benimki hep tırnakları ve etleri yemekten oluyor düzelmez pnp sktr et yemeye devam et sen
Kader kurbanıyız
Yemeyi bırak tırnaklarını kesme 2-3 günde bir törpüle düz hale getir ondan sonra devamlı düz kes zamanla düzelir merak etme
Gerçekten iğrenç 2 hafta daha sitede durursam cinsiyet değiştireceğim 😐
Çirkin olduğunu ben de biliyorum fark ettiysen burada nasıl düzeltirim diye sordum güzel mi çirkin mi diye değil
Tırnaklarını mı yiyorsun?
Yiyordum 1 aydır yemiyorum
Öyle diyorlar
Tırnaklar küçük ya
Düz kes yavaş yavaş değişir kısa kesmişsin hemde
Teşekkürker
elin nine elleri gibi
ona çare yok düzelmes
Tırnaklarını mmı yiyosun
Yiyordum 1 aydır ağzıma almadım bırakmaya çalışıyorum
Bırakmalısın acı onee sür bak o zamann yiyemezsin sonra uzzat sonra zaten bakım yapaarsn olmadı manikür
Teşekkürler
Önemli değil yeme. Sakın tırnakları
Bıraktım Allahın izniyle
Bu snn iraden :)
Bebek eline benziyor hoşuma gitti :)
Ya saçmalama bu mu hoşuna gitti
Görüş belirtmek saçmalamak mı oluyor? Bebek eline benzettim ve sevdim ne var bunda! ?
Yok ben kötü anlamda demedim beğenen tek sen varsın da
iyi..
Bu elin sana ait olduğuna eminmisin
Maalesef benim
19 yaşındayım
Biri de bebek eli gibi demiş
Tırnaklarını yemeyi acilen bırakman lazım
Babannemin eli gibi lan
vitaminsizlik var sende büyük ihtimal
ıgrenc la bii an once bisilşer yap
kerpeten ile tek tek sökmemi ister misin?
fazla nasırlı biraz =)
manikur yaptirin
az ye :D
kes gitsin düzelmez
Anlamam ki.
Ellerin çok seksi.
Duzeltemezssin
degişmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar