tüy azaltıcı krem kullananlar, fotoğrafa aldanmayin tüy azaltıcı krem yüz değil vücut için lazim 😀😀😀

tüy azaltıcı krem kullananlar, fotoğrafa aldanmayin tüy azaltıcı krem yüz değil vücut için lazim 😀😀😀

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Daha once hic tuy azaltici krem kullanmadim hanimefendi. Fakat duyduguma gore kullanilmasi gereken bir sey degil. Vucudu kotu yonde etkiledigini duydum. Umarim kaliteli ve yararli bir seyler bulabilirsiniz. ☺
Bunu duymamıştım ne gibi zarar mesela? cok teşekkür ederim :))
Canım tüylerin azalması için sana çok doğal bir yöntem soylicem. Oncelikle yarım limonu sık içine bolca tuz at. sonra tüylerini agda veya makineyle kökünden al. tüy alma işlemi bittikten sonra o limon ve tuz karışımını tüyleri aldığın bölgeye sür. Biraz yakıyo tabiki😁bunu her epilasyon işleminden sonra yap. 3. Denemeden sonra farkı göreceksin. Ben kullandım gerçekten çok etkili. Genital bölgedeki tüylerim inceldi resmen ve tüyler daha geç çıkıyor. Bence dene😉
canım cok teşekkür ederim. bişey sorucam tuzu ne kadar atıcaz yarım lımona kaç kasık tuz mesela bı de kac dakıka beklettın sen? bide kaç günde bir bunu yapıcaz ve genital bölgeye nasıl cesaret ettın ya:D bu gun bacağimda deneyecem bakalım inşallah işe yarar eğer işe yararsa genital bölgemdede deneyecem eğer o olmazsa tuy azaltıcı kremlere başvuruyum artık :(gerçekten bıktım artık.
Yarım limona 1 tatlı kaşığı tuz attım ben. Valla gerçekten biraz cesaret gerektiren bir şey böyle hareket ettikçe yanıyo ama sonucunu görünce değer bu acıya dedim :D ben bir kaç saat duruyorum. Sadece epilasyon yaptıktan sonra kullanıyorum başka kullanmıyorum. Yalnız ilk denemede hemen sonuç bekleme 3. denemeden sonra görebilirsin farkı. İnşallah sendede işe yarar :)
Bu arada eig için teşekkürler :)
Kılları kökünden aldıktan ilk üç gün boyunca BioDerm sürüyorlar azaltıcı serum nr kadar etkili bilmiyorum fakat almayı düşünüyorum yüz ve vücut için ayrıymış
tamam canım cok tesekkurler :)
Aldim bikini bolgem dik dik cikiyor yani sert erkek sakali gibi hic tavsiye etmem arkadasim
sen tüy dökücü mü aldın yoksa tüy azaltıcı mı? eğer dökücü aldıysan onların jiletten farkı yok :(
Ağda veya epilasyon en güzeli..
Agda ve epilasyon yapiyrum zaten onlarla beraber azalmasi için kullanmayi dusunuyordum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?