• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım
4 sa

Ne kadar korkunç gözüküyorum sizce 😅?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
05
Yapay Zekaya Sor
Ne kadar korkunç gözüküyorum sizce 😅?
Ne kadar korkunç gözüküyorum sizce 😅?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Ne-She
Ne-She Takip Et
Fenomen
4 sa
  • Canım benim, ne korkuncu! 😍 Harika görünüyorsun ki! Tamamen kendine yatırım yapıp cildine iyi bakıyorsun, bundan daha güzel ne olabilir ki? ✨ O maskeler cildimize o kadar iyi geliyor ki, bence bu halin tam bir "bakım güzeli" pozu! Sonrasında cildin nasıl parlayacak, sabırsızlanıyorum! 💖 Kendine iyi bakmaya devam et! 🥰

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

10

Cevap

42

Cevap

  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 702 cevap paylaştı.

    Bimden 10 tl ye aldığım 20 yaş gençleştirici etkisi ibaresi olan maske temsili :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Bir kere bu gençleştirme maskesi değil
      Hyaluran yani hyuluronik asit maskesi gençlik değil cilde nem takviyesi verir
      Ve 10 TL ye hiç bir yerde maske satılmaz
      Karşınızda ki insani eleştirmek yermek için yorum yapmak ne kadar sığ bir zihniyet

      Yorumla
  • amor19
    amor19 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı.

    Yaşlanacaksın ne yaparsan yap engel olamazsın 45 yaşında hatırla bu sözümü 😂

    0
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    2 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı.

    Betin benzin atmış gibi görünüyorsun 🤣🤣
    O kadar korkutucu değil

    0
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    3 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı.

    Testere serisinde 3 tekerlekli bisiklete binen gibi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 sa

    Şöyle biraz yorumlara baktım da, Kimse O maskenin ardında ki güzelliği görememiş.

    Yazık, İnsanları bakış açısı ne kadar da körelmiş dimi :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 sa

    Erkeklere korkunç gelmez, onlar her şeyi beğenirler :D

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Akıllarından şüphe ediyorum onların gerçekten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 sa

      Abazan erkek de akıl ne arasın

      Yorumla
    • MaviDondurma_
      MaviDondurma_
      2 sa

      Öyle erkeklerin ben taa.

      Yorumla
    • Kenzo16
      Kenzo16
      1 sa

      Sizde para olsun ama 70 yaşa bakarsınız aynı şey işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      15 dk

      Biz kadınlar seçiciyiz daha kaliteliyiz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 sa

    Emin ol berberlerin kapısında yüzünde yüz maskesi ile sigara içen erkekler kadar korkunç değilsin

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Mizah amaçlı ya yoksa maske korkutucu duruyor bazen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Yok sende korkutucusunda o kadar değil bu halinle kahve ısmarlardım mesela sadece kahve ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Korktun yani 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Yani maskenin güzelliğine ölüp bitmedim 😀 ama çokta kötü değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Anladım maskemden korkma yemez seni 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Yer diye korkuyordum bende ağız kısmını açık bırakmışlar çünkü 😀😀 maskenin altında melek mi var peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok tam bir cadı var 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Ayna ya sorularda soruyor mu o cadı kendisinden daha güzeli var mı falan gibi merakları yüzünden 😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok sormuyorum o kadar egolu değil kendisi 😅🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      •sormuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Cadının yüzü güzel duruyor ama yanağı çenesi kemik kıvrımları düzgün bu cadının elinden zehirli elma yenir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok yenmez kendisi bir başak burcu ve yükseleni ay burcu akrep
      Yani ben olsam inanmam 😅
      Sinsi bir cadı çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Ben ikizlerim merak etme beni kimse kandıramaz 😀 ayrıca zehirli elmayı yemeyi göze almışım daha kötü ne yapabilirsin maskenin altından erkek mi çıkacak 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      külyutmaz ooo
      ikizler mi hmmm biraz sıkıntılı geldi 😅
      Yani bile bile zehiri istemek de ayrı bir cesaret 😂
      Erkek mi yok aklıma gelmedi bile
      Aslında iki karakterli gibi cadı da tatlı yönü de var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Sana tatlı yönüyle yaklaşıp cadı yelkenlerini suya indirir tatlı yelkenlerini göndere çektikten sonra kendisi cadılaşır 😀😀

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    3 sa

    Senin en korkunç halin buysa en şirin halini ben düşünemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gezginn34566
    Gezginn34566 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 99%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bu saatte maske mi yapılır

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Saati mi var onun Allah aşkına
      Evdeyim yaptım bir yıl sınava sende çalış o zaman zaman zaman algını görürüm

      Yorumla
    • Gezginn34566
      Gezginn34566
      4 sa

      Cicim ruh halini nerden bileyim ben

      Yorumla
  • beautifulandstrange
    beautifulandstrange Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.

    Bir bıçak eksik😃

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      O niye 😅😂

    • beautifulandstrange
      beautifulandstrange
      4 sa

      Jason'ı bilmiyor musun? Onun maskesine benzettim biraz😅

    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yani benziyor ama o daha korkutucu gibi 😅

    • beautifulandstrange
      beautifulandstrange
      4 sa

      Yani, en azından senin yüzün güzel🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Teşekkür ederim 🤍

  • Regnanspiritus_
    Regnanspiritus_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 577 cevap paylaştı.

    Korkunç bir film 5 te oynayacak kadar :D

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      İyi ya hemen oyuncu olayım o zaman 😅

      Yorumla
    • Regnanspiritus_
      Regnanspiritus_
      4 sa

      Tamam hemen ama böyle gezeceksin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Olur değişiklik iyidir 😅korksunlar ne olacak

      Yorumla
  • ByDreamm
    ByDreamm Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    4 sa

    Tövbe bismillah bu nedir boyle 😅😁

    0
    60 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yks sonrası ruh halim 😅 ve maskem hayalet gibi oldum

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Yka sonrası ruh halini maske değilde mezar taşi daha iyi anlardı sanki 🤣😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Mezar taşı deme ya ben sevmem ölüm konusunu 🥺
      Kaç yaşında ikinci üniversite okuyayım dedim ölüden farkım kalmadı 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Al işte bana kızıyor ama kendisi diyor ölüden farkım kalmadı diye 🤣 nasıl geçti peki hangi bölümü istiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Mizah amaçlı ya ölümden korkuyorum ama yaşadığım süreç daha yıpratıcı 😅
      Tıp istiyorum bakalım olursa inşallah
      Yoksa mecburen öğretmenliğe devam edeceğim 🥺

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Yani ben gerçekten demiş olabilir miyim sence 😅 zaten bir doktor havası var sende disiplin görüyorum hafif ego görüyorum biraz tutarlılık görüyorum ve çokta kan görüyorum kasapta olabilirsin 😁🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok ya o kadar saf değilim 😂 anladım tabiki
      Acaba sen beni övdün mü sövdün mü 🤣
      Egolu biri değilim ama her tanımayan öyle zanneder
      Kasaplık uygun aslında cerrahi istiyorum çünkü 🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Hayır su anlamda dedim baktığın zaman her ne kadsr yüzünde maske varsa biz bu işe yillarimizi verdik 😁🤣 her doktor da biraz ego vardır bu çok kibirli vb gibi düşünme kendinden emin gibi düşün o anlamda dedim al işte bak kasapta olabilirsin ikisi aynı şey zaten 😅😁🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok ya biliyorum aslında sadece doktorlarda değil her alanda var bu
      Ama tıpçılarda daha fazla var
      Ama hayvanları seviyorum ya kasap olmaz🥺😅
      Plastik cerrahi ve el cerrahisinde yan dal istiyorum daha kazanmadan alan belirliyen koca yürekli ben 😅
      Kasap olursam yanına seni çırak alayım o zaman 😂

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Ooo sen bir tip i kazan 1sinifi geç sonrasına bakarız 😁 çoğu kişi 1. Sınıfta eleniyor zaten kasap olursanda sıkıntı yok köyünün bir bacağından ben tutarım sen kesersin 🤣😁😁 nesterin keskin olsun hocam 🤣😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok ya bırakmam zannetmiyorum herhalde 🫪😅
      O nasıl kasaplık anlayışı
      Teşekkür ederim 🙂

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Yani kasap dediğin sadece önündeki etleri dogramiyor herhalde değil mi 😅 şakası bir yana umarım istediğin sonuçları alırsın ileride de yaşlanınca benim elimi duzeltirsin 🤣 son cümle pek olmadı ama doktorlardan öyle bir beklentimiz var sonuçta 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yani öyle tabi
      Cerrah arkadaşım kurban bayramında et parçaladı mesela 😅🤣
      Yok ya biliyorum tabi niyeti
      Yaşlanınca gelirsin artık bakarız ne olacak elimize mi yapışır 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      O zaman ben sana naber cerrraaammm de derim değil mi 🤣🤣🤣🤣 bak bu şimdi aklıma geldi 🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Bayramda cerrahlik önemli 😅 ama tabi bir fark var tendon lif sinir kesmiyeyin olayı yok 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Hmm düşüneyim olabilir 😅😂
      Ben cerrah olana kadar oooo 35 yaşında olurum 🫪🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Kafam karıştı yaa şuanda hesaplamaya çalıştım ben kaç yaşında olurum diye ama olmadı tus falan var sizin 🤣 olsun belki buraya yayının çıkar belli mi olur 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Altı yıl üniversite beş yıllık uzmanlık
      On bir yıl bir yılda tus 12 yıl ben ilk girişte kazanırsam okurken yani 35 yaşında oluyorum 😅
      Ben hayatı kaçıracagim bu gidişle 😂
      Hayallerim büyük ya ama icraat yok
      Türkiye de sadece 90 tane el cerrahisi uzmanı var
      Plastik cerrahi uzmanı olup sonra da orada da uzman olacağım
      Çok yorucu geldi şu anda hayali bile 😂🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Sen bunları boş ver biz sana evin yakınında bakkal açalım sen orada dur 😅😁

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Evet İstanbul'da var bir tane ismini unuttum bir arkadssjm iş kazası gecirmisti o doktora gitmişti

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      4 sa

      Tövbe tövbe ben o konuda dememistim ama aklıma kötü kötü şeyler gekiyor umarım benim ellerime bir şey olmaz kız tıp okuma bak bu iş farklı yerlere gidiyor 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Bakkal mi yok ya olmaz hiç bir zaman hayalim olmadı 😅 çocuklar ile mi uğraşacağım🤣
      Evet iş kazası vs için aslında mesleki tatminlik olduğu için istiyorum aman benim hayallerim çok da olmuyor işte keşke 18 yaşında olsaydım
      Ben çocukken bile büyükelçi olacağım diye ortalıkta gezinen biriydim dünyayı gezeceğimi zannediyordum
      O da 40/50 den önce olmayacağını öğrenince vazgeçtim
      En son kasaplık teklifi yaptın şimdi bakkal u dönüşü hızına bak 🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Sana da meslek begendiremiyoruz yaa baksana 🤣🤣 ne okuycaksin o kadar oooo bize hep böyle dediler malum 🤣 en güzel YouTuber infuluzir yazamıyorum bile sen duaun ondan olmak iki aptal saptal hareket sonra takipçi kazan gelsin paralar sonrası gez gezebildigin kadar cerrrraaamm 😁🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Ben öyleydim daldan dala atlıyorum
      İnfluencer bence bir meslek değil özel hayatın herkesin gözü önünde 😅
      Tıp kazanınca tabi tıp fakültesi vlogları çekerim o ayrı
      Dünyayı gezeceğim de kimsede istek yok ya ruhsuz bu insanlar 😅🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Bir sürü seçenekler bu konuda özellik adam masa basinda konuşuyor buna para atiyorlarmis bunu öğrendiğimde bu milleti biz neden dolandirmiyoruz biz neden hala fakiriz demiştim 😁🤣🤣 yaa adam boş boş mikrofona konuşuyor buna para hediye gönderiyorlar biz neleri kacirmisiz yaa kaz böyle şeyler özellikle kazandıkları paraları duyunca bir kufurde oyle salladım 😁🤣🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Ben gelirdimde şimdi ortalık çok karışık ABD İran Rusya Ukrayna falan otur evinde yaa 😁🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Öyle ya hiç alakasız kişiler milyonlara sahip

      Ortalık hiç düzgün oldu mu ki ya
      Sürekli bir yerlerde savaş var
      Oturayım evimde annem çıktı piyasaya 😅
      Zaten oturuyorum bir şey yaptığım yok
      Zaten ülkemi seviyorum
      Evde de insanın canı sıkılıyor en azından markete inip farklı insan görmem lazım gibi oluyor 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Markete gidip farklı insan görmek mi 🤣🤣 vize pasaport falan nasıl olucak o işler cepte para yok hiç düşündün mü bunları sen 😅😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Düşündüm öğretmenim ben MEB de 😅
      Param var yani çok şükür
      Para harcamıyorum ailem harcıyor 🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Nee öğretmen misin 🤣 o zaman beni çırak olarak yanına ne zaman alıyorsun peki 😁🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      O kadar yaşta göstermiyorsun ki sen nasıl öğretmen oldun 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Türkçe öğretmeni misin 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Öğretmenim evet matematik öğretmenliği mezunuyum
      dedim en başta öğretmen olduğumu
      Dikkatli okumadığından notunu kiriyorum 😅
      Bilmem düşünmem lazım 😅😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      25 oluyorum Eylül de sen ne diyorsun 😅😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      21 yaşında mezun oldum 22 de atandım

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      İşte Türkçe öğretmeni olmadığın için cümlede anlam bütünlüğü vardı tıp istiyorum olmazsa öğretmenliğe devam edeceğim yani şuanda öğretmenlik okuyorsun eger kazanirsan tıp a geciceksin diye anladım ben onu otur sıfır 🤣😁

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      O zaman şöyle bakalım 81in karesi 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Devam edeceğim derken mesleği dedim
      İkinci üniversitem olacağını da dedim ayrıca 🤔
      Sıfır haaa ben sana sorarım o sıfırı 😂

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Bu ne şans yaa böyle 22yasinda öğretmen mi olurmuş maşallah diyelim 🧿😀

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Şey yüzüne koyduğum makyaj malzemesi nedir acaba benimde almam lazım 🤣😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      İlk yıl kazanırsan olunuyor işte 😅
      Çocuklar benden büyük duruyor bazen ama alıştık
      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Tammda iki üni de devam ettirenler var ne bilim ben hocam 🤣 hoca bana taktı iyi mi 😁😁🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      İlkokul mu lise mi peki 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      O hyuluronik asit içeren bir maske
      Hyaluran maske 😅
      Onun yerine hyulorinik asit serum da oluyor ama ondan değil genetik olabilir benimki
      Ben pek bakım yapmıyorum aslında 😅😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Lisede öğretmenlik yapıyorum maalesef 🥺😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Ama boyle de olur mu hocam şey mi diyorsunuz acaba ben zaten güzelim maske bana ne yapabilir çirkinler kullansın mi 😁🤣 Adriana Lima yaa Adriana Lima yaa 😁😁🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Neden maalesef peki 😅🤣

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Çok pardon ama yazılanları takıl etmek zor oluyor en azından sohbet bitene kadar seni takip etsem olur mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Yok ya tövbe haşaaaa 😂
      Cildine uygunu kullanmak şart
      Ben makyaj yapmıyorum ondan sağlıklı kaldı
      Birde sivilce vs hiç olmadı ondan
      Sen yüzünü yıka hyuluronik asit kullan nemlendirici kullan yeterli 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      Yok kız ne asidi falan kullanmam ben onları zaten genç gösteriyorsun o yzuden dedim 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Teşekkür ederim genetik herhalde bilmiyorum ekstra bir şey yapmadım kız kardeşim de öyle 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      3 sa

      oooo aileye bak yaa o zaman kim annen mi genç duruyor baban mi peki 😅 genetik onlardan geliyor malum 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      İkisi de ama cilt olarak annem cildi güzel
      Babam da yaşını göstermez 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      2 sa

      O zaman double torpil var yani başka ne olucak ki 🤣😁 zaten 22 yaşında de öğretmen olmamdan belliydi 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      Neyse ya yaşlandım artık 25 oldum maalesef hayatin acı gerçeği 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      2 sa

      Yaşlandın mi 25 yaşlı oluyorsa biz ölelim o zaman 😀😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      Yaşlı diyordum küçükken o yüzden yaşlı olduğunu kabul etmem lazım 😅

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      1 sa

      Ooo küçükken biz kimlere kimlere yaşlı diyordukta buyunce işler değişiyor tabi 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 sa

      Öyle ya büyüyünce işler değişiyor teyze amca derdim gülerek 😂

      Yorumla
    • ByDreamm
      ByDreamm
      1 sa

      Şimdi sana söyleyince ne oluyor peki 🤣😁 teyzemi ne teyzesi yaa 🤣

      Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    42 dk
    Güzellik & Bakım konusunda 584 cevap paylaştı.

    Sevimli Casper olmuşsun

    0
    0 Yorumla
  • GeceyeYazılmışLanet
    GeceyeYazılmışLanet Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    3 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 622 cevap paylaştı.

    Korku filminde oynamaya aday gösterilirsin

    0
    0 Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    3 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 606 cevap paylaştı.

    çığlık filmi gibi kankim

    0
    0 Yorumla
  • sultankalavun
    sultankalavun Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    3 sa

    Snsin gibi kadın mı olur

    0
    0 Yorumla
  • Mehmet198401
    Mehmet198401 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    3 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 453 cevap paylaştı.

    Bence iyisin en azindan kendine bakiyosun

    0
    0 Yorumla
  • Sahinylmz134
    Sahinylmz134 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    4 sa

    Korkunç filmden çıkmış gibi

    0
    0 Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Korkunç görünmüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Fabrika çıkışı kız paketi üstünde

    0
    0 Yorumla
  • νєяℓαтє
    νєяℓαтє Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    4 sa

    Korkunç Gözükmüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • gacar4886
    gacar4886 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 33%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bakım yapıyorsun işte ne güzel

    0
    0 Yorumla
  • aysin7575
    aysin7575 Takip Et
    Yoda Yaş: 125 , eic 100%
    1 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 380 cevap paylaştı.

    Bu ne maskesi?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 sa

      Hyaluran
      Hyulorinik asit içeren bir maske

      Yorumla
  • Zest_And_Zen
    Zest_And_Zen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    2 sa

    Çok tatlı

    1
    0 Yorumla
  • joker68
    joker68 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    3 sa

    Ananı avradını bu ne ahdhshdhshdbd

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Düzgün konuş küfür etme

      Yorumla
    • joker68
      joker68
      2 sa

      O şaşırma ve korkma tabiri, küfür yok yani.

      Yorumla
  • DaddyShark34
    DaddyShark34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    3 sa

    Çizgi film Casper geldi aklıma :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 sa

      Evet haklısın

      Yorumla
    • DaddyShark34
      DaddyShark34
      2 sa

      Evet :)

      Yorumla
  • denizzcnm
    denizzcnm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    4 sa

    sevimli bir hayalet gibi🎀🎆

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Teşekkür ederim 🤍

      Yorumla
  • Jfkdld
    Jfkdld Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    1 sa

    Makarayız dimi abi korkuncuz falan

    0
    0 Yorumla
  • Romantiq_deli
    Romantiq_deli Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 664 cevap paylaştı.

    Nenem daha güzel

    0
    0 Yorumla
  • Hossohbet3435
    Hossohbet3435 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    2 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 478 cevap paylaştı.

    Çok...

    0
    0 Yorumla
  • Gkhn222
    Gkhn222 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    3 sa

    Komik değilsin

    0
    0 Yorumla
  • nonenameno
    nonenameno Takip Et
    Xper 4 Yaş: 100
    3 sa

    hey grok maskeyi kaldır

    0
    0 Yorumla
  • Altınay1919
    Altınay1919 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    3 sa

    Casper kadar

    0
    0 Yorumla
  • Lothbrockk
    Lothbrockk Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 96%
    4 sa

    Dudaklarbal

    0
    0 Yorumla
  • ahmetcann16
    ahmetcann16 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.

    hirsiz maskesi gibi

    0
    0 Yorumla
  • Ergonomic_
    Ergonomic_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    4 sa

    Etkilendim.

    0
    0 Yorumla
  • AtakanTunç
    AtakanTunç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    4 sa

    hiçç

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 sa

    maskenin altında bir melek var ya

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 sa

    sen korkunç görmemişsin

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Gördüm ama korkunç geldim aynada kendime

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      gece karanlığında yapma dikkat et, daha da fena olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok ya ben gece yapmıyorum gündüz yapıyorum genelde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      anlıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 sa

    Casper?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Olabilir severdim çocukken 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 sa

      Ben de severdim izin verirsen seni de sevmek isterim 😁

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 sa

    Babamın ölüsü gibi

    1
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Çok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 sa

    Giderin var jdjdjd

    0
    0 Yorumla
  • Memoo00007
    Memoo00007 Takip Et
    Master Yaş: 30
    4 sa
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    çok korkunç sdfdsf

    0
    0 Yorumla
  • MehmetCannn1
    MehmetCannn1 Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    4 sa

    Çok da korkunç değil

    0
    0 Yorumla
  • Renklidüşlerrr
    Renklidüşlerrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    2 sa

    Çok kanka😄

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      😅

      Yorumla
  • Kenzo16
    Kenzo16 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    3 sa

    Tövbe bismillah

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      Korkma korkma

      Yorumla
    • Kenzo16
      Kenzo16
      2 sa

      Valla yavaş yavaş açsam tamamda KS bir açtım aman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      Başlığa baksaydin ilkkk

      Yorumla
    • Kenzo16
      Kenzo16
      2 sa

      Bir bayan ne kadar korkunç gözükebilir şaka zannettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      Görmüş oldun işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 sa

      Birde her kadın güzel değildir
      Her erkek güzel olmadığı gibi

      Yorumla
    • Kenzo16
      Kenzo16
      2 sa

      Aslında güzellik geçici önemli olan parası var mı yokmu güzellikle benzin dolmuyor araba alınmıyor karın doyurulmuyor bak Kadir abiye öldü nasıl yakışıklıydı son halini gördünmü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 sa

      Ben insanların dış görünüşüne bakmam
      Ününe makamına vs
      Önemli olan karakteri kendini yetiştirmiş olması
      Zaten bunlar mevcut olunca kendi hayatını da kurmuş oluyor karşıda ki
      Yok bakmadım

      Yorumla
    • Kenzo16
      Kenzo16
      1 sa

      Bravo sana

      Yorumla
  • BehlülKaçarKizlar
    BehlülKaçarKizlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    4 sa

    Gece karşıma çıkma

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Korkar mısın 😅

      Yorumla
    • BehlülKaçarKizlar
      BehlülKaçarKizlar
      4 sa

      Çok fena

      Yorumla
  • hazar0707
    hazar0707 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    4 sa

    Zombi gibi 😅

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Yok ya zombi de değil hayalete benziyorum

      Yorumla
    • hazar0707
      hazar0707
      4 sa

      Aa evet ama bakıma için değer 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Evet öyle sınav stresi yüzünden dengem bozuldu biraz da bakım yapıp toparlamak lazımdı

      Yorumla
    • hazar0707
      hazar0707
      4 sa

      Herşeyini kaybet ama bakımı kaybetme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Öyle

      Yorumla
    • hazar0707
      hazar0707
      4 sa

      Nasıl geçti? Sınav

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      İyi geçti ama istediğim yer olmazsa tekrar gireceğim

      Yorumla
    • hazar0707
      hazar0707
      4 sa

      Nereyi istiyorsun peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Tıp istiyorum iyi bir üniversite de

      Yorumla
    • hazar0707
      hazar0707
      4 sa

      Hadi bakalım hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 sa

      Sağol

      Yorumla
    • hazar0707
      hazar0707
      4 sa

      Rica ederim

      Yorumla
  • Yaso341
    Yaso341 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    4 sa

    Degilsin

    0
    0 Yorumla
  • yalnizbiri995
    yalnizbiri995 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    4 sa

    Hiç görünmüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • D50313678
    D50313678 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    4 sa

    Çok tatlısın :)

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(37)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Ne kadar korkunç gözüküyorum sizce 😅?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dış görünüşüm berbat? 15 cevap verildi
Sizce kötü mü gözüktüm ya? 4 cevap verildi
Çok çirkinim 😔? 12 cevap verildi
Çok mu kötü görünüyorum? 94 cevap verildi
Benler kötü duruyor mu? 22 cevap verildi
Çok çirkinim :( ? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨