Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 702 cevap paylaştı.
4 saBimden 10 tl ye aldığım 20 yaş gençleştirici etkisi ibaresi olan maske temsili :D
01 Yorumla
Soran4 saBir kere bu gençleştirme maskesi değil
Hyaluran yani hyuluronik asit maskesi gençlik değil cilde nem takviyesi verir
Ve 10 TL ye hiç bir yerde maske satılmaz
Karşınızda ki insani eleştirmek yermek için yorum yapmak ne kadar sığ bir zihniyet
Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı. Yaşlanacaksın ne yaparsan yap engel olamazsın 45 yaşında hatırla bu sözümü 😂
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı. Betin benzin atmış gibi görünüyorsun 🤣🤣
O kadar korkutucu değil00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı.
3 saTestere serisinde 3 tekerlekli bisiklete binen gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 saŞöyle biraz yorumlara baktım da, Kimse O maskenin ardında ki güzelliği görememiş.
Yazık, İnsanları bakış açısı ne kadar da körelmiş dimi :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 saErkeklere korkunç gelmez, onlar her şeyi beğenirler :D
05 Yorumla
Soran3 saAkıllarından şüphe ediyorum onların gerçekten
Cevap sahibi3 saAbazan erkek de akıl ne arasın
- 2 sa
Öyle erkeklerin ben taa.
Cevap sahibi15 dkBiz kadınlar seçiciyiz daha kaliteliyiz
Gizli Üye(36-45)4 saEmin ol berberlerin kapısında yüzünde yüz maskesi ile sigara içen erkekler kadar korkunç değilsin
015 Yorumla
Soran4 saMizah amaçlı ya yoksa maske korkutucu duruyor bazen
Cevap sahibi4 saYok sende korkutucusunda o kadar değil bu halinle kahve ısmarlardım mesela sadece kahve ama
Soran4 saKorktun yani 😅
Cevap sahibi4 saYani maskenin güzelliğine ölüp bitmedim 😀 ama çokta kötü değil
Soran4 saAnladım maskemden korkma yemez seni 😅
Cevap sahibi4 saYer diye korkuyordum bende ağız kısmını açık bırakmışlar çünkü 😀😀 maskenin altında melek mi var peki
Soran4 saYok tam bir cadı var 😅
Cevap sahibi4 saAyna ya sorularda soruyor mu o cadı kendisinden daha güzeli var mı falan gibi merakları yüzünden 😀😀
Soran4 saYok sormuyorum o kadar egolu değil kendisi 😅🤣
Soran4 sa•sormuyor
Cevap sahibi4 saCadının yüzü güzel duruyor ama yanağı çenesi kemik kıvrımları düzgün bu cadının elinden zehirli elma yenir
Soran4 saYok yenmez kendisi bir başak burcu ve yükseleni ay burcu akrep
Yani ben olsam inanmam 😅
Sinsi bir cadı çünkü
Cevap sahibi4 saBen ikizlerim merak etme beni kimse kandıramaz 😀 ayrıca zehirli elmayı yemeyi göze almışım daha kötü ne yapabilirsin maskenin altından erkek mi çıkacak 😀
Soran4 sakülyutmaz ooo
ikizler mi hmmm biraz sıkıntılı geldi 😅
Yani bile bile zehiri istemek de ayrı bir cesaret 😂
Erkek mi yok aklıma gelmedi bile
Aslında iki karakterli gibi cadı da tatlı yönü de var
Cevap sahibi4 saSana tatlı yönüyle yaklaşıp cadı yelkenlerini suya indirir tatlı yelkenlerini göndere çektikten sonra kendisi cadılaşır 😀😀
Gizli Üye(45 üstü)3 saSenin en korkunç halin buysa en şirin halini ben düşünemiyorum
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
4 saBu saatte maske mi yapılır
02 Yorumla
Soran4 saSaati mi var onun Allah aşkına
Evdeyim yaptım bir yıl sınava sende çalış o zaman zaman zaman algını görürüm- 4 sa
Cicim ruh halini nerden bileyim ben
- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
4 saBir bıçak eksik😃
05 Yorumla
Soran4 saO niye 😅😂
- 4 sa
Jason'ı bilmiyor musun? Onun maskesine benzettim biraz😅
Soran4 saYani benziyor ama o daha korkutucu gibi 😅
- 4 sa
Yani, en azından senin yüzün güzel🙂
Soran4 saTeşekkür ederim 🤍
- Güzellik & Bakım konusunda 577 cevap paylaştı.
4 saKorkunç bir film 5 te oynayacak kadar :D
03 Yorumla
Soran4 saİyi ya hemen oyuncu olayım o zaman 😅
- 4 sa
Tamam hemen ama böyle gezeceksin :D
Soran4 saOlur değişiklik iyidir 😅korksunlar ne olacak
Tövbe bismillah bu nedir boyle 😅😁
060 Yorumla
Soran4 saYks sonrası ruh halim 😅 ve maskem hayalet gibi oldum
Soran4 saMezar taşı deme ya ben sevmem ölüm konusunu 🥺
Kaç yaşında ikinci üniversite okuyayım dedim ölüden farkım kalmadı 😅
Soran4 saMizah amaçlı ya ölümden korkuyorum ama yaşadığım süreç daha yıpratıcı 😅
Tıp istiyorum bakalım olursa inşallah
Yoksa mecburen öğretmenliğe devam edeceğim 🥺
Soran4 saYok ya o kadar saf değilim 😂 anladım tabiki
Acaba sen beni övdün mü sövdün mü 🤣
Egolu biri değilim ama her tanımayan öyle zanneder
Kasaplık uygun aslında cerrahi istiyorum çünkü 🤣
Soran4 saYok ya biliyorum aslında sadece doktorlarda değil her alanda var bu
Ama tıpçılarda daha fazla var
Ama hayvanları seviyorum ya kasap olmaz🥺😅
Plastik cerrahi ve el cerrahisinde yan dal istiyorum daha kazanmadan alan belirliyen koca yürekli ben 😅
Kasap olursam yanına seni çırak alayım o zaman 😂
Soran4 saYok ya bırakmam zannetmiyorum herhalde 😅
O nasıl kasaplık anlayışı
Teşekkür ederim 🙂
Soran4 saYani öyle tabi
Cerrah arkadaşım kurban bayramında et parçaladı mesela 😅🤣
Yok ya biliyorum tabi niyeti
Yaşlanınca gelirsin artık bakarız ne olacak elimize mi yapışır 😅
Soran4 saHmm düşüneyim olabilir 😅😂
Ben cerrah olana kadar oooo 35 yaşında olurum 🤣
Soran4 saAltı yıl üniversite beş yıllık uzmanlık
On bir yıl bir yılda tus 12 yıl ben ilk girişte kazanırsam okurken yani 35 yaşında oluyorum 😅
Ben hayatı kaçıracagim bu gidişle 😂
Hayallerim büyük ya ama icraat yok
Türkiye de sadece 90 tane el cerrahisi uzmanı var
Plastik cerrahi uzmanı olup sonra da orada da uzman olacağım
Çok yorucu geldi şu anda hayali bile 😂🤣
Soran3 saBakkal mi yok ya olmaz hiç bir zaman hayalim olmadı 😅 çocuklar ile mi uğraşacağım🤣
Evet iş kazası vs için aslında mesleki tatminlik olduğu için istiyorum aman benim hayallerim çok da olmuyor işte keşke 18 yaşında olsaydım
Ben çocukken bile büyükelçi olacağım diye ortalıkta gezinen biriydim dünyayı gezeceğimi zannediyordum
O da 40/50 den önce olmayacağını öğrenince vazgeçtim
En son kasaplık teklifi yaptın şimdi bakkal u dönüşü hızına bak 🤣
Soran3 saBen öyleydim daldan dala atlıyorum
İnfluencer bence bir meslek değil özel hayatın herkesin gözü önünde 😅
Tıp kazanınca tabi tıp fakültesi vlogları çekerim o ayrı
Dünyayı gezeceğim de kimsede istek yok ya ruhsuz bu insanlar 😅🤣- 3 sa
Bir sürü seçenekler bu konuda özellik adam masa basinda konuşuyor buna para atiyorlarmis bunu öğrendiğimde bu milleti biz neden dolandirmiyoruz biz neden hala fakiriz demiştim 😁🤣🤣 yaa adam boş boş mikrofona konuşuyor buna para hediye gönderiyorlar biz neleri kacirmisiz yaa kaz böyle şeyler özellikle kazandıkları paraları duyunca bir kufurde oyle salladım 😁🤣🤣
Soran3 saÖyle ya hiç alakasız kişiler milyonlara sahip
Ortalık hiç düzgün oldu mu ki ya
Sürekli bir yerlerde savaş var
Oturayım evimde annem çıktı piyasaya 😅
Zaten oturuyorum bir şey yaptığım yok
Zaten ülkemi seviyorum
Evde de insanın canı sıkılıyor en azından markete inip farklı insan görmem lazım gibi oluyor 😅
Soran3 saDüşündüm öğretmenim ben MEB de 😅
Param var yani çok şükür
Para harcamıyorum ailem harcıyor 🤣
Soran3 saÖğretmenim evet matematik öğretmenliği mezunuyum
dedim en başta öğretmen olduğumu
Dikkatli okumadığından notunu kiriyorum 😅
Bilmem düşünmem lazım 😅😂
Soran3 sa25 oluyorum Eylül de sen ne diyorsun 😅😂
Soran3 sa21 yaşında mezun oldum 22 de atandım
Soran3 saDevam edeceğim derken mesleği dedim
İkinci üniversitem olacağını da dedim ayrıca 🤔
Sıfır haaa ben sana sorarım o sıfırı 😂
Soran3 saİlk yıl kazanırsan olunuyor işte 😅
Çocuklar benden büyük duruyor bazen ama alıştık
Teşekkür ederim
Soran3 saO hyuluronik asit içeren bir maske
Hyaluran maske 😅
Onun yerine hyulorinik asit serum da oluyor ama ondan değil genetik olabilir benimki
Ben pek bakım yapmıyorum aslında 😅😂
Soran3 saLisede öğretmenlik yapıyorum maalesef 🥺😅
Soran3 saYok ya tövbe haşaaaa 😂
Cildine uygunu kullanmak şart
Ben makyaj yapmıyorum ondan sağlıklı kaldı
Birde sivilce vs hiç olmadı ondan
Sen yüzünü yıka hyuluronik asit kullan nemlendirici kullan yeterli 😅
Soran3 saTeşekkür ederim genetik herhalde bilmiyorum ekstra bir şey yapmadım kız kardeşim de öyle 😅
Soran3 saİkisi de ama cilt olarak annem cildi güzel
Babam da yaşını göstermez 😅
Soran2 saNeyse ya yaşlandım artık 25 oldum maalesef hayatin acı gerçeği 😅
Soran2 saYaşlı diyordum küçükken o yüzden yaşlı olduğunu kabul etmem lazım 😅
Soran1 saÖyle ya büyüyünce işler değişiyor teyze amca derdim gülerek 😂
- Güzellik & Bakım konusunda 584 cevap paylaştı.
42 dkSevimli Casper olmuşsun
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 622 cevap paylaştı.
3 saKorku filminde oynamaya aday gösterilirsin
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 606 cevap paylaştı.
u 3 saçığlık filmi gibi kankim
00 Yorumla
3 saSnsin gibi kadın mı olur
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 453 cevap paylaştı.
3 saBence iyisin en azindan kendine bakiyosun
00 Yorumla
4 saKorkunç filmden çıkmış gibi
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı. Korkunç görünmüyorsun
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 4,4b cevap paylaştı.
4 saFabrika çıkışı kız paketi üstünde
00 Yorumla Korkunç Gözükmüyorsun
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bakım yapıyorsun işte ne güzel
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 380 cevap paylaştı. Bu ne maskesi?
11 Yorumla
Soran1 saHyaluran
Hyulorinik asit içeren bir maske
2 saÇok tatlı
10 YorumlaAnanı avradını bu ne ahdhshdhshdbd
02 Yorumla
Soran3 saDüzgün konuş küfür etme
3 saÇizgi film Casper geldi aklıma :)
02 Yorumla
Soran3 saEvet haklısın
- 2 sa
Evet :)
sevimli bir hayalet gibi🎀🎆
01 Yorumla
Soran4 saTeşekkür ederim 🤍
Makarayız dimi abi korkuncuz falan
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 664 cevap paylaştı.
1 saNenem daha güzel
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 478 cevap paylaştı.
2 saÇok...
00 Yorumla Komik değilsin
00 Yorumla
3 sahey grok maskeyi kaldır
00 Yorumla
3 saCasper kadar
00 Yorumla
4 saDudaklarbal
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.
4 sahirsiz maskesi gibi
00 Yorumla
4 saEtkilendim.
00 Yorumla
4 sahiçç
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 samaskenin altında bir melek var ya
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 sasen korkunç görmemişsin
04 Yorumla
Soran4 saGördüm ama korkunç geldim aynada kendime
Cevap sahibi4 sagece karanlığında yapma dikkat et, daha da fena olur
Soran4 saYok ya ben gece yapmıyorum gündüz yapıyorum genelde
Cevap sahibi4 saanlıyorum
Gizli Üye(25-29)4 saCasper?
02 Yorumla
Soran4 saOlabilir severdim çocukken 😅
Cevap sahibi4 saBen de severdim izin verirsen seni de sevmek isterim 😁
Gizli Üye(25-29)4 saBabamın ölüsü gibi
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,8b cevap paylaştı. Çok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 saGiderin var jdjdjd
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 saçok korkunç sdfdsf
00 Yorumla
4 saÇok da korkunç değil
00 Yorumla
2 saÇok kanka😄
11 Yorumla
Soran2 sa😅
Tövbe bismillah
09 Yorumla
Soran2 saKorkma korkma
Soran2 saBaşlığa baksaydin ilkkk
Soran2 saGörmüş oldun işte
Soran2 saBirde her kadın güzel değildir
Her erkek güzel olmadığı gibi
Soran1 saBen insanların dış görünüşüne bakmam
Ününe makamına vs
Önemli olan karakteri kendini yetiştirmiş olması
Zaten bunlar mevcut olunca kendi hayatını da kurmuş oluyor karşıda ki
Yok bakmadım
4 saGece karşıma çıkma
02 Yorumla
Soran4 saKorkar mısın 😅
- 4 sa
Çok fena
Zombi gibi 😅
012 Yorumla
Soran4 saYok ya zombi de değil hayalete benziyorum
Soran4 saEvet öyle sınav stresi yüzünden dengem bozuldu biraz da bakım yapıp toparlamak lazımdı
Soran4 saÖyle
Soran4 saİyi geçti ama istediğim yer olmazsa tekrar gireceğim
Soran4 saTıp istiyorum iyi bir üniversite de
Soran4 saSağol
Degilsin
00 Yorumla
4 saHiç görünmüyorsun
00 YorumlaÇok tatlısın :)
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ne korkuncu! 😍 Harika görünüyorsun ki! Tamamen kendine yatırım yapıp cildine iyi bakıyorsun, bundan daha güzel ne olabilir ki? ✨ O maskeler cildimize o kadar iyi geliyor ki, bence bu halin tam bir "bakım güzeli" pozu! Sonrasında cildin nasıl parlayacak, sabırsızlanıyorum! 💖 Kendine iyi bakmaya devam et! 🥰