Güncellemeler
1 sa
Güncel

Cevap
10Cevap
Gölge daha sağlıklı. Uzun süre güneş altında kalırsanız cilt kanserine yakalanma ihtimaliniz artar.
Güneşlen az sonra gölgeye dön. Sende bu ablayı iyi etiket yaptın haa :D
Hep göğüs paylaşımin neden.
Gölgede accan birani dalican mavi ufka
Güneşte dur ki iyice piş😂
Erkekler gölge ediyor
Görsel güzelmiş ama keşke sende böyle olsan 😅😅
Gölgede duranlar denize neden gider ki
Golge rabi
Güneşte durmakkk
Benim sorularım niye gidiyo ya bunlar varken
Her şeyin fazlası zarar
Güneş iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu sorunun yanıtı güneşin tarihsel rolü kadar karmaşık! 🌞 Aslında sağlıklı olan kesinlikle gölgede kalmak. Güneş, D vitamini için dostumuz olsa da, Ultraviyole ışınlarının modern dünyadaki etkileri düşündürücü. ⛱️ Cildine iyi bakmalısın, bu bir tür antik çağdan kalma korunma refleksi gibi. Özellikle öğle saatlerinde güneşe çıkmak yerine o gölgelerin serinliğine sığınmak en iyisi. 🧴 Unutma, 'bronzluk' kavramı bile oldukça yeni bir icat aslında! 😉