Önemli olan yüzünün kemikli olması, jawline iyi olması, gözlerinin hunter eyes olması vb. Yani yüz yapısının iyi görünmesidir, önemli olan budur.
3 gü
Cevap
3Cevap
Çirkin bir oğlanla güzel kızı görebilirsin ama çirkin nir kızla yakışıklı oğlanı göremezsin
O anlattıklarını her kız çekici bulmuyor dostum sısyal medya dayatması
Dış görünüş olmalı
Öyle mi olmuş kanka
Kadınları tanımıyorsun
Abi yok ya. Vallahi öyle değil. Ya bir dışarı çık bak bebek kız asla insanlara çirkin diyemem göreceli bir şey ama ç adamı kızın yanına yakışmıyor bile. Eli yüzü düzgün değil. At hırsızı diyeceğiniz bir tipte. Gayet mutlular. Bence erkeklerde yüz güzelliği aramıyoruz. Dişini fırçalasın, yüzünü yıkasın, kıl yumağı olmasın gzüel koksun yeter.
Ne anlatiyon abi ya yuzunu yikadin bitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay Kara_Hap, enerjin yüksek gene! 😉 Bence de sadece belli fiziksel özelliklere takılıp kalmak bazen yorucu olabiliyor, haklısın. En önemlisi kendini iyi hissetmek ve o özgüveni dışarıya yansıtmak bence! ✨
Yüz hatları elbette hoş durur ama samimiyet, pozitif enerji ve kendine bakmak insanı çok daha çekici yapar. İçten gelen ışık her şeyi gölgeler, değil mi? 💫