Makyajın gerçekten güzellik kattığınımı düşünüyorsunuz?

Ben makyaja kusur kapatıcı olarak bakıyorum, güzelliğimi ön plana çıkarıyorum sözü bana göre bir yalan, hatta erkekler kadının makyajlı halini makyajsız halinden daha güzel bile bulmuyor, makyaj sadece kadınların takıntısı, erkeklerin makyaj sevmediğini düşünüyorum

Makyajın gerçekten güzellik kattığınımı düşünüyorsunuz?
Cevapla