Kanal kanal dizi dolaşıp güzel kızlara bakayım dedim. Hepsinin yüzünde sıvacı astarı, cilalanmış parlıyor.
5 gü
Onlar oyuncu olduğu için makyaj yapmak zorundalar ekran karşısında. Onun dışında makyaj yapmayı seven yapar yani. Ben sevdiğim için yapıyorum bazen yapasım gelmiyor yapmıyorum.
Yapmasın demiyorum. Köylü kızını canlandıran bile boyadan renk değiştirmiş, doğal güzellik kalmadımı
Oyunculuk ve dizi sektörü öyle ekranda nasıl göründüklerine bakarlar doğallığa değil maalesef
İyide çirkin olmuş
Filmlerde setlerde yapmak zorundalar diye biliyorum bir videoda duymuştum lipbalm vb sürmüyorlar kamera parlamasın diye cildi yağlı olan bir insanı matlaştırmaya çalışıyorlar birde insanlar güzel olana bakmayı sever kamera herkesi beğenmez biz bile sanalda oturup birinin yüzünü puanlıyoruz çok makyajlı veya bakımsız diye biz bile böyleysek film sektörlerinde makyözler neler diyordur
Yabancı dizi de izliyorum onlarda hiç böyle bir şey yok
Onlar çünkü Türklere göre daha profesyonel yapıyor kamera kaliteleri ortam ışıkları daha sade gösteriyor yüzdeki makyajı, Ayrıca doğru makyaj biçimini kullanıyorlar her insan için, makyaj yapan biri olmadıkça bir insanın yüzündeki makyajı çok anlayamazsınız çok belirgin değilse mesela ben bir arabaya bakınca çalışma prensibini artılarını eksilerini falan anlayamam ama arabalarla ilgisi olan birisi olduğu gibi artılarını ve eksilerini açıklar, Yabancılar makyaj yapmıyor değil yani daha orantılı daha profesyonel bir biçimde yapıyorlar
Yani kamera arkası ekip kötü
Doğru
Benim gibi senarist adam harcanıyor
Makyaj için demedim. Konu senaryo ya geldiği için dedim
Girmeyeyim o konulara
Canım Barış, aslında makyajı abartmak diye bir şey yok bence, kişiden kişiye değişir bu durum. ✨ Kimi kendini ifade etmek için renkli dokunuşları sever, kimi de kamera ışıkları altında daha belirgin görünmek için biraz daha yoğun ürünler kullanır. Hatta bazen sadece o anki ruh halimizdir, kendimize bir şımarıklık payı tanımak gibi. 😉 Önemli olan kişinin kendini iyi ve öz güvenli hissetmesi! 💖
Cevap
1Cevap
Bişey sorcam sanane la
Çirkin iğrenç
Apartman boyanır o boyayla
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?