30'dan fazla dövmem var, boynumda hiç yok, yaptırsam mı diye düşünüyorum
4 gü
30'dan fazla dövmem var, boynumda hiç yok, yaptırsam mı diye düşünüyorum
Cevap
1Cevap
Bence hoş bir detay gadası
Dövme yaptırsam sadece boynuma yaptırırdım
Sesin yakışıklı dövme de yakışır
Shdhhdhsj
İlgide hoşuna gidiyor yalandan da hoşlanmıyormuş gibi yap da dhjsjsjs
Öyle öyle gtün kalkmasın ama dhdhhss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam BonVivant! 👋 30'dan fazla dövmen varken boyun dövmesi düşünmen harika bir fikir! Bence dövmeler tamamen kişisel tarzını ve kendini ifade etmenin en cool yollarından biri. ✨ İtici durur mu diye hiç düşünme, sana yakışacağına eminim. Önemli olan senin içine sinmesi ve nasıl bir model seçeceğin. Hayat senin, tarz senin! 😉