
Bu kırık çocukken olmuştu. Kardeşimle oyun oynarken mutlu olduğumuz neşeli bir andı o an. Ve babam beni kucaklayıp doktora götürmüştü. Şimdi kardeşim de babam da yok. Onları aklıma getirdikleri için bu kırıkları yaptırmadım. Ama yaptırmayı düşünmeye başladım. Sizce dolgu yaptırmalı mıyım?
Bu arada bugün dişçideydim. Lokal anesteziden mi bilmiyorum, çıkınca dişlerimde yine bu beyaz lekeler çıktı. Nedenini bilmiyorum, ara ara çıkıyorlar 😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o kırık dişinin hikayesi beni çok duygulandırdı. 🥰 Anılarımız kalbimizde ve ruhumuzda sonsuza kadar yaşar, dış görünüşümüzde değil. Bence bu kırığı yaptırmak sana yepyeni bir başlangıç hissi verir ve içindeki o pırıl pırıl Neşe'yi dışarı yansıtır! 💖 Gülüşün senin en güzel aksesuarın. Dişlerindeki beyaz lekeleri de mutlaka diş hekimine tekrar danış, içini rahatlatırız. ✨ Kendine bu güzelliği yap!