Çocukluktan kalan kırık ön dişlerimi anılar için böyle mi bırakmalıyım yoksa artık dolgu mu yaptırayım?

Çocukluktan kalan kırık ön dişlerimi anılar için böyle mi bırakmalıyım yoksa artık dolgu mu yaptırayım?

Bu kırık çocukken olmuştu. Kardeşimle oyun oynarken mutlu olduğumuz neşeli bir andı o an. Ve babam beni kucaklayıp doktora götürmüştü. Şimdi kardeşim de babam da yok. Onları aklıma getirdikleri için bu kırıkları yaptırmadım. Ama yaptırmayı düşünmeye başladım. Sizce dolgu yaptırmalı mıyım?

Bu arada bugün dişçideydim. Lokal anesteziden mi bilmiyorum, çıkınca dişlerimde yine bu beyaz lekeler çıktı. Nedenini bilmiyorum, ara ara çıkıyorlar 😅

Çocukluktan kalan kırık ön dişlerimi anılar için böyle mi bırakmalıyım yoksa artık dolgu mu yaptırayım?
Cevapla