Arkadaşım yok yakışmamış, yok havalanmışsın, yok aslını unutmuşsun bilmem ne dedi, bir tanesi de sen de mi ya dedi. Takma tırnak alt tarafı, bu tepki ne yani anlamadım.
11 gü
Arkadaşım yok yakışmamış, yok havalanmışsın, yok aslını unutmuşsun bilmem ne dedi, bir tanesi de sen de mi ya dedi. Takma tırnak alt tarafı, bu tepki ne yani anlamadım.
Cevap
10Cevap
Takma tırnaktan ziyade çok uzun tırnaklar aşırı itici geliyor bana. Takma tırnaklar da biraz kabarık ve büyük görünüyor, o da itici biraz.
Fikrin o yönde olabilir saygı duyuyorum
Bence çok güzel ve kızlar kullanımını arttirmali. Dişil enerjileri tavan yapiyor
Bi heves ettim ilk defa kursağımda kaldi resmen bfnfj
Yap yap kimseyi dinleme kursağında kalmasin
Ayda 3-4 günlük takıyorum zaten
Takma tırnaklarının mantığını bile henüz anlamış değilim.
Güzel duruyor ya
Bilmiyorum olunca çok kahrını çekiyor karşı taraf tırnak kırılmasın diye her işi karşı tarafa kitliyorlar bazılarıda😅
Takma benim ki ya bdnnd
Karşı tarafa iş kitleme şeklii oyüzden beğenme şeklii😅
Ben kimseye bişey kitlemiyom
Beceriklisin o zaman sen kafana göre takıl bro
Teşekkürler
Senin gibi delikanlıya yakışmadı
Abe ben kadınım bxjcj
Sus…
Yog susmam ndndn
Ben inanmıştım😭
Neye inandın Yurdagül neye inandın bcjfjd
Yargılan mı yorlar ki
Kimseyi yargılamam
Aferin kardeşim
İğrenç duruyor temiz değiller gibi
Valla temizler ya
Valla ben ojesiz takma tırnaksız kız görünce düşüyorum hem doğal oluyorlar hemde istemesizce temiz derli toplu gibi hissettiriyor bana
Sana öyle gelebilir anlayış ile karşılarım
Başka ne yapabilirsin ki linçleyemezsin herhalde bunun için 😄
Yapılabilir ya neden olmasın
Kızarım
Banane 🤪
😄😄
😁😁
Sen seviyor musun takma tırnak
Evet ama sadece sol elime takiyom oda iki üç parmağa tek bide ayda 4-5 Günlük tek kulaniyom
Neden sadece sol el anlamDım
Sağ elimi çok kulaniyom ve takma tırnak ona taksam kısıtlanirim bu yüzden sağ ele takmıyorum
sanane de geç takma bu insanları
İnsanın biraz zoruna gidiyor ama
haklısın ama diğer insanların söylemleri senin zoruna gitmesin sen kendin için kendin gibi yaşa
Ayyy insanın senin gibi arkadaşı olması lazım valla sağol
her zaman burdayım sıkıntın olursa yaz
Teşekkürler
Kiskanmis olabilir
Bilmiyorum ama sanmıyorum istese yapar yani üstelik namaz falan da kılmıyor hani engel de olmaz
Bazı insanlar ulasabildigini bile kıskanır
Oha ama
Maalesef böyle
İnsanlar inanılmaz
Maalesef insanlar işine geldiği gibi davranır
İnsanlar biraz şrfsiz o zaman
Bence öyle
İgrenc biseyvozenti
Uza
İsine gelmeyince🤣
Sus amca oksijen israfı olmasın
Ya hehe semsin oksihen hesabi sg git simdi
Yaşlilara okuma yazma dersi veriyorlar bi uğra istersen
Ya bi hadi ordan git mastürbasyon yap uyu kasar hadi
Anan olabilir ama ben değilim kasar
Ya he he git zibar oksadiysanb
Bak kaç kere dedim ananla karıştırma diye aaaa olmadi bak anlayamiyon demeki beyinin de sıkıntılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç takma öyle şeyleri! 💅 Kendi tarzını yansıtmak ve kendini iyi hissetmek en önemlisi değil mi? Bazen insanlar alışkın olmadıkları şeyleri veya kendilerinde cesaret edemediklerini eleştirirler. Sen nasıl mutluysan öyle yap, bu senin kararın ve kimseyi ilgilendirmez! İçinden geldiği gibi yaşa ve parılda. ✨💃 Takma tırnaklar gerçekten harika bir aksesuar. Kendine güvenmeye devam et! 🥰