Bu devirde çirkin doğarak tüm şanssızlığımızı kullanmışız maalesef, güzel değilsen her zaman ikinci sınıf insan muamelesi görürsün ve kimse sevmek istemez
13 gü
Bu devirde çirkin doğarak tüm şanssızlığımızı kullanmışız maalesef, güzel değilsen her zaman ikinci sınıf insan muamelesi görürsün ve kimse sevmek istemez
çirkin kızlar komik olursa genelde kazanır knk unutmayın en tipsiz kadının bile bir seveni mutlaka çıkar takılmayın tipe bu arada kendinizi geliştirmeye bakın
Öyle bir dunya yok Mert, bir erkek komik olursa kurtarır anca o kadinlar için geçerli degil
Güzel kız fotosu koymussundur
Bana yılda 1-2 kere mesaj geliyor onlar da dayi
Tamam onların amacı sekstingdir sevme ile ilgisi yok
Erkekler bacım cekiyo bana ben flört mi etcem zorla
Burdan atarim
Xper yok
yerinde oturanlar hiç çaba göstermeyenler sevilmez
tipin yoksa bakımlı olmayı ve fiziğinin iyi olmasını sağlayam mıydın
bu ikisini yapsan karakterine uygun birini illaki bulurdun ama nerde anca buraya yazarsın
Kanka fizigim iyi ve bakimliyim ama yuz güzelliği olmadığı müddetçe hep yetersiz biri olucam herkese göre bu degismez
fiziği ve bakımlı temiz olması sevilmesi için yeterli bir sebeb
ha fizikte öyle zayıf ince tığ gibi fizikle iyi fiziğim demiyorsan
Hayır seks için yeterli sebep, yuzun guzel değilse yirtinsan da kimse sevmez
kardeşim kişiliklede alakası çok daha var kişilik 0 ise sevmezler tabi
ya da kafa yapısı uyan birine denk geleceksin
%100 uyum saglasam da cirkinsen dunya ahiret bacim olarak görüyorlar hiçbir erkek yüzünü bakilmayacak kadına hoslanti duymaz
Cevap
3Cevap
Hakeder. Allah çirkin şansı versin derler boşuna değil. Guzelleri kimin sevdiği belli olmaz, güzeller bazen çok aglayabilir
Çirkin sansi diye bişey yok uydurma hikaye
Çirkin birini seven kalbini sever ama güzel kadınin belki de bin tane şüphesi vardır "benimle millete hava mi atıyor, benimle ileriye dönük olacak mi" vs vs.
Çirkin kadına az kişi adım atar daha net görür. seveni sevmeyeni
Yok bana 0 kişi adim atiyo anca fizigim idare eder diye yokluktaki biri katlanir
Neden sevilmeyesin? Yanlış düşünüyosun kendini değersiz görmek sana bişey kazandırmaz
Değersiz değilim cirkinim
Allah'ın yarattığı her şey güzeldir. Belki istediğin gibi sevilmemiş olabilirsin ama bu sevilmeyeceğin anlamına gelmez
Kanka güzel değilim öyle yaratilmamisim zorlamaya gerek yok, sevilmeyecegim anlamına da geliyor
Belli ki daha çok gençsin. Lütfen kendine bu zulümu yapma. Evet açık sözlüsün ama sevgi konusunda emin konuşma. Herkesin nasibi var. Seni sevende gelecektir sana
Zulum değil kanka gerçekler bu. Benim nasibim falan da yok birinin gelip sevecegi da yok hayal satma bosuna
Hayal satmak böyle olmaz ama ne diyim. Hakkında hayırlısı olsun
Yalnız gebercem ne hayirlisi
Çirkin olup da erkeklerden harem kuran çok kız gördüm senin kendinle alakalı sorunun var
Onlar sadece cinsellik için kullaniliyo seven yok
Kızlar da erkeği karakteri için sevmiyor para ve statüsü için hayatına alıyor
Ok
10/10 erkek peşinde koşmadığın sürece her türlü manita bulursun senin gözün belli ki yükseklerde
Yoo çirkin erkekler de bakmiyo bana iyi misin
Çirkin erkek neye göre kime göre biz mesela babyface erkeklere yakışıklı deriz ama siz bu erkeklere gay deyip aşağılarsınız
Kanka onla alakası yok hiçbir erkek kendi hür iradesiyle beni beğenmez anca yokluktan mecburi katlanır bana
Kendi ortalamandaki erkekleri abaza olarak görüyorsan yapçak bişey yok zengin alfa erkek istiyorsan kendine bakmak zorundasın
Tek derdi seks olan erkeklerle mu konuşayım iyi misin
Vajina olsun yeter diyen herkese sulanan erkekle mi olayım serefim yok mu benim
Knk zengin erkeğin de fakir erkeğin de çirkin erkeğin de yakışıklı erkeğin de derdi sekstir buradaki mevzu kendini hangisine teslim edeceğindir bol şans
Evlenmeden verecek kadar namussuz değilim banane
Seks olmıcaksa bi kızla flört etmenin mantığı ne? Oturup tavla mı oynıcaz
Sen anlamazsın kanka işine bak
Aynen kanka bedava yedirip içirip gezdirelim karşılığında hiç bişey verme çok zekisin aq
Benim maddiyat beklentim yok beni baglamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?