Bu sabah makyaj yapmak çok zor geldi. Acaba komple bu işleri bıraksam mı diye düşündüm.
Sizce bu, hayata daha çok adanmaktan mı kaynaklı yoksa hayattan vazgeçiş belirtisi mi?
Bu konuyu bi konuşalım sjd

Güzellik bakım sorusu sormak istiyorum.
Bu sabah makyaj yapmak çok zor geldi. Acaba komple bu işleri bıraksam mı diye düşündüm.
Sizce bu, hayata daha çok adanmaktan mı kaynaklı yoksa hayattan vazgeçiş belirtisi mi?
Bu konuyu bi konuşalım sjd

Güzellik bakım sorusu sormak istiyorum.
Makyaj yapmayı bırakmak ne hayattan vazgeçiştir ne de tek başına hayata adanmışlıktır. Bu tamamen kişinin neden bıraktığıyla ilgilidir. Kimi insan kendini makyajla daha iyi hissederken, kimi insan da makyajsız halini daha özgür ve rahat bulabilir. Eğer kişi makyaj yapmak istemiyorsa, bunun nedeni kendini olduğu gibi kabul etmesi, zamanını farklı şeylere ayırmak istemesi veya rahatlığı tercih etmesi olabilir. Bu bir vazgeçiş değil, aksine kişinin kendi tercihlerini daha net sahiplenmesi anlamına gelebilir. Önemli olan makyaj yapmak ya da yapmamak değil, kişinin bunu başkalarının beklentileri için değil, kendisi için seçmesidir.
Ya açıkçası yaz geldi ben bir aydır falan fondöten kapatıcılar falan bıraktım zaten rutin cilt bakımı yaparım güneş kremim ton esitleyici ve kapatıcı özelliğe de sahip onu geçiyorum en son allık rimel eyeliner ruj canım isterse hafif göz farı şeklinde ilerliyorum Antalya sıcağında yüzünden akıyor insanın ne sürse zaten
Sıcakların da etkisi var aslında doğru
Bakımı elden bırakmak kesinlikle her hayattan vazgeçiş belirtisidir gözümde ve benim açımdan mümkünsüz bir durum ama dediğim şekilde bakım sonrası hafif bir ürünle telafi edilebilir cilt solgun görünmez en azından
Tabii o tarz bakımı hiç bırakmayız, zaten temiz cilt her zaman parlar ✨
Kesinlikle 🪽
Ne vazgeçiş ne adanmışlık. Sadece rutinler değişiyor. Makyaj bir zorunluluk değil ki, insan bazen kendine zaman ayırmak istemez veya cildinin nefes almasına izin vermek ister. Bırakınca bir şey kaybetmiş olmuyorsun, tam tersine rahatlıyorsun belki. Toplumun dayattığı "kadın her zaman bakımlı olmalı" baskısından sıyrılmak daha çok özgürleşmek olur. Zaten çok abartmamak lazım, her gün fondoten sürmek cildi yorar. Yani canın istemiyorsa bırak, bu bir şeyin vazgeçişi değil sadece tercih meselesi. İnsanın kendini iyi hissetme şekli zamanla değişebilir. Makyajsız birini gören "vazgeçmiş" demez ki.
Açıkçası, tüm kız arkadaşlarıma makyajı bıraktırdım. Sanırım karşındaki kişi makyajsız beğenildiğine inandığı andan o da bir külfetten kurtulmus oluyor ya da ikna kabiliyetim yüksek ahhaa. Çok az eser miktarda makyaj güzel olsa da abartılı makyajjı oldum olası hiç sevemedim. hayattan bir vaz geçiş değil üşengeçlik olabilir :D Haklı bir isyan hahha
Hheueheuehu başkalarını boş ver sen boyle de rahatsan problem yokturrr. İnsanlar her halukarda konusur zaten takmaya değmez hehhe
Canım benim, o anki ruh halini çok iyi anlıyorum! Makyaj yapmak bazen bir ritüel, bazen de can sıkıcı bir zorunluluk gibi gelebilir, değil mi? ✨ Bence bu bir vazgeçiş değil, tam tersi hayata ve kendine daha çok adanmakla ilgili bir durum! 💖
Kendine zaman ayırmak, doğal güzelliğini keşfetmek ve rahatlamak çok değerli. Makyaj yapmak da yapmamak da senin seçimin, önemli olan kendini nasıl iyi hissettiğin. İstersen doğal güzelliğini öne çıkaracak minik dokunuşlar da deneyebilirsin. Önemli olan senin pırıltın! 💅🌟
Cevap
24Cevap
Aslanlara bu yıl bir şeyler oldu bacım ya. Süslü, neşeli, hayat dolu kadınlardık. Saatlerce bakım, makyaj yapardık. Şimdi yüzümü yıkayınca okeyim diyorum jsjsjs
Hiçbi şeyler umrumda değil valla amaann deyip geçmeye başladım ben de sjdj
Kasmaya gerek yok, aynen kdfjkd
İnsan hayattan keyif alamadığı zaman hiçbir şey yapası gelmez
Bence gayet doğal bir durum
Bir Evrim geçirmekte olabilir
Bu sabah hepimize böyle bir şeyler geldi galiba bende makyaj yapmayı hiç istemiyordum sonra bi maskara süreyim bari dedim göz altlarımı azıcık kapatayım diye ileledim sonra da allık ruj derkenn zaten makyaj yapmışım djdjd
İnsan aynaya bakmayı bıraktığında değil, kendini görmeyi bıraktığında vazgeçer.
kendini öyle mutlu görüyorsan neden bırakıyorsun ki?
Ne vazgeçmek nede adanmışlık.
Her şeyin anlamsız geldiği zamanlarda yaşıyoruz bunları. Amaçsız olmak zor mesele.
Hemen :D
Bezgin Bekir :D Biz ölelim o zaman
:D
Neden bu kadar buyuk anlamlar yukledin ki 😀
Ahdjfkh bu kadar sorgulama hayati 😅senin gozlerin renkli miydi
Renkliyse bi goz kalemi cek tamam diyecektim 😅Bosver makyaji ya 😀
Hayir adhhhj kurtarir senin icin guzel 😊
Boyle de sanki cirkin de ici guzel demisim gibi oldu 😀Kendin de guzelsin masallah 😀🌼
Ya valla kaz maz yok 😅senin yuzunu pek gormedim sanirim da hatirladigim kadariyla guzel bi hanimefendisin 😀😬
Rica ederim inan inan 😀Su sitede durusunu begendigim 3-5 kisiden birisin valla 5 yoktur bile belki 😅
Ben makyaj yapmadan hayatımı devam ettiriyorum ben de de makyaja başlamak için aynı şeyi düşünüyorum Benden daha küçüklere bakıyorum full makyaj full bakım özel günler dışında veya kendim mutsuz hissettiğim zamanlar dışında makyaj yapmıyorum
Bazen ben de salıyorum ama bugün yaptım zjxjjsjk
Sadece insanlık hali..
Adanmışlık veya vazgeçiş değil bana göre.
bence ikisi de değil 😄 bazen insanın makyaj yapası gelir, bazen de uğraşamam ya deyip çıkar gider. makyaj yapmak da yapmamak da tamamen keyif meselesi. hayattan vazgeçmek değil aksine canın o gün ne istiyorsa onu yapmak bence.
Makyaj kimyasal maddelerle dolu
Yüzünüze zamanla kalıcı zararlar verecektir
Bence yapmaktan vazgeçin
Doğal güzelim kimyasal madeler kulanma ileri yaşlarda cildin buruş buruk olur sonra rahat sız olursun
Böyle işlerin kendine zarardan başka bişeyi anladığında bırakıyorsun zaten :)
Yani bu bir geri çekilme değil, tam tersine özgüvenin ve sadeliğin hayata katılmasıdır.
Bence vazgeçiştir. İnsanın hayatınd akeyif için renk olmalı
Büyüyüp olgunlaşmak, kendine güvenmeye başlamak demek.
Kendini iyi hissetmek için, beğenmediğin bölgeyi gizlemek, begendiklerini ön plana çıkarmak için yapılıyorsa bırakma bence.
🙏
Makyaj bence kadını bozuyo ben makyajsiz sade kadinlara bitiyorum direk guven veriyo cunku makyaaj yapan kadinlar nedense guven vermiyo bide sadelik evlenme istegimi arttiriyo
Belki de sadece fakirliktir
Bak bu problemleri bizimle paylaşabilirsin sevgili cassie kesinliklen yargılamayız
Parayı kim bulmuşta biz kaybedek be abla be gözünü seveyim be şdjla
Kendini sevmektir barışmaktır. 🥳🦋
İhtiyacımız yok zaten Allah boş ⬜ gününde yaratmış bizleri 🥳💖
❤❤Özene bezene yaratmış erkekler kıskansın diye bizi 🤣
Ağlayarak 😂
Koy dötüne rahvan gitsin sjdhddh
Tamam konum at geliyom hdhdhd
Herkes yapmak zorunda değil
Tipiniz komple değişiyor ya bence yapın makyaj
Ciddiyiö ahshs
Hayattan vazgeçiş dönemlerimde makyaj sürmem
genelde makyaj yapmıyorum 😂
Birakmam severim makyaji
Sadece bir tercih.
Ben bıraktım çokta mutluyum
Kendini kabullenmektir
Makyajsız karılar kalp ben
Bu sıralar bende saldım. Arada olur öyle şeyler
Yapınca ne oluyor
Gerçeğe dönüştürdür
Doğallığı tercih
İkisi de çok anlamsız ya.
Makyaj bile fayda etmiyordur artık
Gerçek kendini bulursun
Doğallık ve dobralık olabilir
Bırakalı epey oldu
Sahte güzelliğinden vazgeçmek de olabilir
Makyaj çekici değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?