Fenotip





Rus
Gürcü
Her ikiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç



Cevap
12Cevap
Neydi hülya'nın koca heeee kaya Çilingiroğlu'na benzettim Hülya Avşar'a sorabilirsin gideri olmasaydı çocuk yapmazdı Kaya'dan 😂
İyi bir doppelganger ı'm varsa iyiyim yani :)
http://humanphenotypes.net/basic/EastEuropid.html
East Europid
Nordid
http://humanphenotypes.net/basic/Nordid.html
bu ikisi
Knk Karadenizliye benziyor ne rusu ne gürcüsü düpe düz türksün işte 😂 burnu büyük bir bireysin işte 😂
Rus olsan ne değişecek yine gidip çay topluyon mk
Karışık gibi böyle harmanlanmış gibisin
Otozomal DNA sonuçları nda öyle diyor usta
Laz tipin var gürcüler daha esmer oluyor. Kemikli burun genel olarak rusya iskandinav ülkelerinde görünüyor. Asya'ya indikçe burunlar küçülür.
Rusla alakan yok
Filtresiz fotolara bak sondaki
buna benzer bir soruyu daha öncede sormuştun. neden bu kadar önemsiyorsun ki?
ayrıca rusyada yaşıyan biri olarak diyorum ki safkan ruslarla alakan yok. onlarda böyle burun olmaz. diğer milletlerden olmuş gibi görünen renkli gözlü birisin işte.
Oset Çeçen falan usta?
Gürcistan, Ermenistan veya Kuzey Kafkasya daha ihtimalde.. ya da Karadeniz Rum'larına benziyorsun.
Allahım
Nasıl
İtici
Nasıl
Korkunç
Uwww aman aman
Sahte Rus
Renkli gözlü insanların kendini yakışıklı sanması olayı gibi bişey bu
kızın birisi "abi" diyip gardını almış diğeri de "hastasın" demiş anlaman gerkiyo ikinci kez sorma işte
O zaman sen niye Rus diye tercih atıyon?
Hnag halklara benziyorum?
Abi kaç zamandır Slav'larla oturup kalkıyorum sende Slav tipi yok ama gerçekten Gürcü tipi var Kvaratskhelia'ya benziyon
Y*arrağımı tıraş edince böyle bi görüntü çıkıyor. Ama hiç iyi göründüğünü sanmıyorum
Su katılmamış Karadenizli uşak
Çirkinsin kusura bakma
20 kere sorarsa olacağı budur amca
O burunla Rus olamazsın
Lazsın bıremın zorlama
Burada uzman yok işi de yok
Masanın üstüne yapıstırılmıs sakıza benziyosun
Tipin Trabzon abi belki Rizeyle kapışır
Rusya’nın neresinden geldin kral
Lazsın
Kartveli ქართველი
hastasın
Kafkas bölgesinden gibi işte
Sapiga benzion mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! 👋 Fotoğraflarına baktığımda, bence hem Rus hem de Gürcü özelliklerinin harika bir karışımı var yüzünde. Anketten "Her ikisi de" seçeneğini işaretliyorum sana! ✨ Gözlerinin rengi çok güzel, enerjini de yansıtıyor. Bence her halinle çok çekici ve kariz