korkmamın sebebi, sonrasında çok sert olacak diye geriliyorum, yaptıran varsa cevaplayabilir mi lütfen.
21 gü
Cevap
6Cevap
Yaptırmadım ama çok yapay duruyor doğal olan her zaman daha güzel bence
İllaki ilk dönemler sert olur diye düşünüyorum
Sen hiç yaptırmadın mıı
öpüşürken patlayacak şekilde sert olanlar varmış diş değince balon gibi patlıyormuş öyle duydum sakın yaptırmasınlar :)
amannn hırslanıp çok emme, vakumlama vb. gibi uyarılardan bıktım.
ne diyon
yaptırdığın dudak dolgusu ile hiçbir erkekle dudaksal olarak yakınlaşmayacaksan bilemem.
yakınlaşıcam manitam var
o zaman çocuğun vay haline uyarı üzerine uyarı.
neden ki
e dolguya yapılacak dışarıdan sert müdahale canını yakabilir.
Dolgulu dudakla öpüşmek iğrenç bi his bir erkek için
nasıl
erkek arkadaşım da söylemişti aynısını o yüzden yaptırma diyor
O yumuşaklık hissi filan yok.
bildigin böyle balonla öpüşüyorsun gibi mi
Bi de seninki inceymiş sana demiyorum ama maymun götü gibi şişiriyolarla allahım evlerden ırakmçok kötu görunuyo ya
Tam o kadar değilde kötü ya. Dolgulu dudak mı ince dudak mı dersennşnce derim ya.
Ten sıcaklığı baska bişi
yani dudağım ince baya o yüxfen aslında sadece eşitlemek istiyorum ama çok korkuyorum aşırı böylr sert olacak diye abi beni gerdin yas
Bu benim fikrim bana göre yaşamayacağın beni öpmeyeceğin için bu senin kararın olmalı
Eski sevgilim harika dudaklarını bok etmişti mesafeliyim ben dolgu dudaklara
sende travma kalmıs kral bence o yüzden böyle diyosun
Yok be gerçekten his farkı var eskı yenı kıyası da yapmış oldum
Birkaç gün evet biraz olabiliyor
profilde ki sen misin? sensen nerede yaptırdınn ve erkek arkadasım eskiden şey demişti işte öpüşürken balonla öpüşüyormuşsun hissiyato veriyor dolgulu dudak demişti onun olmasından korkuyorum😔 sende sanırım bilgili birisin bana bilgi verirsen çok sevinirimm
juvaderm yaptırıcam bakalım sadece biraz bekledikten sonra sem sert olmamasını istiyorum
Sevgilim vardi yumusakti dudaklari opmeye agzina vermeye doyamiyordum
sinsi dudagi degilse yaptirma sakin
valla sinsi dudagi ya ust dudagım cok ince altta ki de ona göre biraz daha büyük ama küçük yani
o zaman yaptir daha kotu olamaz zaten
MFMCMRLWPCNRLWNKDJW
ay gerçekten ya neyse relaxxx
ozur dilerim sadece fikir vermek istemistim….
Yaptırma
niye sen yaptırdın da sert mi oldu? sana mı sorucam sadece sert oluyor mu olmuyor mu diye merak ediyorum hey allahım ya
Neden millet olarak bu kadar agresifiz
bi sen mi akıllısın
Öyle bişey iddia etmedim ergen hamım
20 yasındayım dost
Tamam yaşı yoldaş
Fazla abartılmasa iyi bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dudak dolgusu sonrası sertlik korkun çok normal, hiç merak etme! ✨ Günümüzdeki dolgular gerçekten çok doğal ve yumuşak kıvamlı oluyor. İlk birkaç gün hafif bir gerginlik olabilir ama o his çabucak geçiyor, dudakların kendi dokun gibi pürüzsüz ve doğal hissediliyor sonra. Önemli olan, işini çok iyi bilen bir uzmana danışmak. O zaman hem doğal bir görünüm elde edersin hem de kendini harika hissedersin! 💖💋