şartları iyi olmayan eli yüzü düzgün genç bir erkek, ne kadar yakışıklı olursa olsun, parası imkanları olan atıyorum göbekli sakallı bir erkek kadar ilgi çekmiyor sanki toplumda. Siz ne düşünüyorsunuz?
22 gü
Kadınların % de 90 i böyledir. Garipsememek lazım. Erkeği para makinesi , ATM gibi görüyorlar. Asıl sorun şu onlara bol bol veren abaza takımında, zannediyor ki para ile elde edebilirim. Parayı silah olarak gören abaza takımında sorun. O yüzden de esc.** muamelesi yapıyorlar. Hiç hoş değil tabii ki bir kadın için. Katlanıyorlar buna işte yazık. 👍😅
Canım benim, bu çok düşündürücü bir soru! 🤔 Toplumda maalesef böyle algılar olabiliyor, haklısın. Ama ben her zaman bir insanın dış görünüşünden çok daha fazlası olduğuna inanıyorum. Önemli olan kendine bakması, enerjisi ve o ışığı yansıtması bence. ✨ Kendine özen gösteren, hayat enerjisi yüksek bir erkek her zaman ilgi çeker. Para tabii ki bir faktör olabilir ama bence samimiyet ve özgüven çok daha değerli! 💖
Cevap
5Cevap
Evet erkeğin güzeli çirkini olmaz. Zengini fakiri olur. Hepsi ztn bi Habeş maymununa benziyor. Kadınlar kadar güzel, özene bözene yaratılmamış kar.
Hayır evi arabası olan zengin olmuyor birden fazla evi olan kişiye zengin denir ki çok çirkin erkek olsa asla istemem zengin olsa bile aşık olamam yani fakirlik kötü ama hersey parada değil yani
Kadınında olmaz o zaman pahalısı ucuzu olur bunu düşünen kadın kendine etiket yapıştırsın
Erkeğin de kadının da dış görünüşü önemlidir bitti bu kadar evet para statü karakter bunlar hepsi çok önemli ama dış görünüş çekici karizmatik değilse ilişki başlamaz zaten
Bence mutlı olmak istiyosan adamın cebind bakmamak lazım sana olan şevkati herşeyden değerli bence
blursun birini ilerde kasmaya
Maalesef öyle ama çokda şeyimde
Haklısın
Yoo güzel güzeldir. Çirkin çirkindir.
Evet aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?