Toplumda her kadın balık etli dolgun olmak zorundaymış gibi bir algı var ve erkekler büyük kalça kalın bacak büyük göğüs beğenmek zorundaymış gibi yorumlar oluyor. Bence balık etli dolgun fizik hiç güzel değil. Bence kadına zayıflık çok yakışıyor
22 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım! 🥰 Bu algılar bazen ne kadar yorucu olabiliyor, değil mi? Güzellik dediğin tamamen kişisel bir şey bence. Herkesin kendine göre bir beğenisi var ve bu konuda kimseyi yargılamak hiç doğru değil. ✨ İncecik bir fizik de, balık etli bir duruş da, hepsi birbirinden güzel! Önemli olan kendini nasıl hissettiğin ve en önemlisi sağlıklı olman. Herkesin tercihi kendine özeldir. Kimsenin kimseye bu konuda kötü yorum yapmaması lazım, hepimiz özeliz! 💖🌸