Boyum 1.53. Yüzümün güzel olduğunu söylüyorlar ama hiç güzel hissetmiyorum. Sanki manken gibi olmam gerekiyor güzel hissetmem için.
27 gü
Boyum 1.53. Yüzümün güzel olduğunu söylüyorlar ama hiç güzel hissetmiyorum. Sanki manken gibi olmam gerekiyor güzel hissetmem için.
Aşkım ben de 1.57yim ara sıra ben de en azından 1.60 olsaydım diye düşünüyorum ama inan bana bu bizi çirkin yapmaz hatta hiçbir fiziksel özelliğimiz bizi çirkin yapmaz belki boyun uzun olsaydı bu sefer başka bir yerini beğenmeyecektin güzel olmak için manken gibi vücuda sarı saça renkli göze kaydırak burna ördek dudağa ihtiyacımız yok biz böyle çok güzeliz güzellik algısı denen haltı kim çıkardıysa buradan onun….. kendisi uysun o zaman bu algılara millete karışmasın emin ol çok güzelsin çok güzeliz aşkım ❤️
Bazen kendimle ilgili algım bozuluyor sadece. Güzel olduğumu biliyorum aslında. Bence de ikimiz de çok güzeliz, maşallah bize. Teşekkür ederim güzel mesajın için♥️
Hep sosyal medya yüzünden oluyor ya mahvediyorlar algımızı. Rica ederim
Evet, ne yazık ki medya nasıl gözükmemiz gerektiğini bilincimize yerleştiriyor ama aldanmamak lazım
Bence nasıl göründüğüne çok takılma kısa da olsan uzun da sen yine sensin. Bedeninde değişiklikler hep oldu olacak da. Önemli olan senin kendinle nasıl hissettiğin ve kendini nasıl görüdğün
Teşekkür ederim🌸
Canım benim, böyle düşünmen beni üzdü ama inan ki hiç öyle değil! 💖 Minyon tiplerin kendine özgü bir zarafeti, inanılmaz bir şirinliği ve enerjisi vardır. Boyun değil, duruşun ve yaydığın pozitif enerji güzelliğini belirliyor. Yüzünün güzel olduğunu söylüyorlarsa buna inanmalısın, sen çok özelsin! Unutma, asıl güzellik içten gelir ve podyumda olmakla hiç alakası yok! Kendine haksızlık etme sakın. ✨
Cevap
23Cevap
bizim burada da minyon vardı en son jiple geziyordu mk sizi de begenip evine alacak adamlar var merak etme
Önce benim beğenmem gerek😄
o iş öyle olmuyor işte senin beğenme lüksün yok o boyla :D
Önce ben beğenmeliyim. Çünkü zaten çoğu kişi beni beğeniyor ben onları beğenmiyorum😌
seni kim ne yapsın bücür :D kendini bişey sanma
Bak ya senin boyun kaç bana laf ediyorsun? Ayrıca kendimi bir şey sanmıyorum. Ciddiyim ve olanı söylüyorum
180 boy var kardes hayırdır :D
Hmm evet güle güle kullan o halde. Seni dev sjsjs
Minyon olmak çirkin olmak değil tabi ben minyonları daha çok beğeniyorum daha hoş oluyorlar ama tabi görmek lazım
Beğeni meselesi
Yorumlayabilirim istersen
Ayy aynı boydayız emin ol bence güzel ben sonradan barıştım kendimle ahshshshs
Ben bazen barışıyorum bazen küsüyorum😅
Aynı aynı ama emin ol en güzeli ya amaaaan
Amaan demeyi bilmek lazım doğru
☺️
Bana da yakışıklı diyolar da açıkçası inanmıyorum öylesine diyolar işte yüzünüze bakıp çirkinsin mı demelerini mı bekliyon
Çirkin diyemezler çünkü güzelim. Sadece bazen güzel hissetmiyorum o kadar
Kendinle kavga etmekten vazgeçmelisin ponçik
Bazen ediyorum, sonra geçiyor. Ponçik dediğin için teşekkür ederim 😊
Hehe
Çünkü tatlış bir ponçiksin😆
🌸🌸 Tekrardan teşekkür ederimm
Rica ederim minik kuşum 😆
Bana nedense minyonlar daha çekici geliyor
Sevindim😊
47
Yaa teşekkür ederim, böyle yorumları görmek mutlu ediyor😊
Güzel hissetmiyormusun ki kendini durumlar nasıl
Aslında güzelim ama bazen kendimle ilgili algım bozuluyor. Özellikle uzun boylu arkadaşlarla buluşunca😅
Kadında uzun boy aranan bir şey değil ki
Minyon bir kafında beklenen şey tatlı hoş çıtıpıtı denilen kız olmasıdır genelde ki çoğumuz öyle seviyoruz bende öyleyim bana aşırı tatlı geliyor sahiplenme koruma hissi oluşturuyor
Ne aranıyor peki?
Tatlış ponçik olması
Yani ben aklımı alacak hoşuma gidevek kızdan bahsediyorum başkasını bilmem keşke öyle bir sevgilim olsa diyen biriyim zaten 😃
Yaa böyle düşünen birilerinin olması çok güzel. Sevindim. Bende tam olarak öyleyim zaten😄
yaklaşım tarzın çok hoş harika bir pozitif enerji aldım senden teşekkür ederim bu tatlılık için
sen dediğim gibi biri misin gerçekten ciddi misin
Rica ederim😅bende teşekkür ederim güzel yorumun için. Böyle yorumları görmek mutlu ediyor
ben teşekkür ederim yavrum asıl bu tatlılığın bu şeker modun için bana çok iyi geldin inan bana keşke biraz daha sohbet edebilseydik ama vedalaşır gibi yazdığın için bir şey diyemiyorum bu konuda daha fazla
Bence öyleyim. Ciddiyim tabii neden şaka yapayım
tamam tatlım öylesin tabi yazdım ya ne kadar şeker modunun olduğunu
Ne güzel cebe koyup gezdiririm seni güccük Gine :(
Çitkin değilsindşr
Yok çirkin değilim de sadece bazen algım bozuluyor.
Uzun arkadaşlarımla buluşunca algım bozuluyor. Kendimi çok kısa hissediyorum onların yanında. Kimse bir şey demiyor. Kafam da kuruyorum😅
Yanlış biliyorum ama bazen kapılıyorum bu düşüncelere. Teşekkür ederim. Öyle çok da anlatacağım bir şey değil aslında
Ya vip kul olduğunun farkına var 😍
Öyle mi? Teşekkür ederim😅 Neden vip peki?
Minyon kadınlar, basenli kadınlar ve kızıl saçlı kadınlar bana göre vip kul 🤗
😊😊
214um sana 14cm vereyim
10 cm de yeter sjsjs
Minyon daha tatlıdır
Evet doğru ama bazen daha uzun olsaydım hissi geliyor
boş ver ben minyon seviyorum
Görebilir miyim
Daha çekiciler
Öyle mii? Bence uzun boylu olanlar daha dikkat çekiyor
Atilerto giyince bir de mini...
Erkek kollarında kaybolan kadını daha çok arzular ;)
Dans ederken daha hoş olmnaz mı kadının alnından öpmek
1.5 metre ne la ahahahahahaha
Hobbit sjsjsj
yaa kıyamam çok iyi saklanırsın sen
Ever her gün saklambaç oynuyorum zaten sjshs
Ahahaha iyimiş şaka yapıyorum he bence boy insanın kendi elinde olan bir şey değil çok takma
Evet fark ettim şaka yaptığını bende o yüzden şakayla cevap verdim. Tabii orası öyle ama bazen takıyorum ister istemez
Yaş kaçtı kankA
27 Hacı
Hacı mı ajajaha 26 bende evlilik düşünmüyon mu
Bak sen neden düşüneyim ki? Yaşın mı geldi demek istiyorsun😲
yok gelmemiş ufalda cebime gir dmddmdö
Hah ne komik bir espri. Çok yaratıcı
Niye öyle dedin ya kırıldım
Hıh
Tatlı
Minyon hatun candır amiga
Mlsf çok kisa
Tüh ağlıyorum bende şu an
Aglicak bişey yok çinliler de kısa
Daha çok ağlıyorum şimdi sjsjjs
Evet Japonlarda kısa. Yapacak bir şey yok
Ama biliyorsun ki bizim ülkede kisalar daha cok tutuluyor nedendir bilmem
Uzun pek yok ondandir😅
Aynen 🤣
Minyonlar kucakta iyi gidiyor ya
seksi olmak önemli
Bizdede durum ayni
Minyon iyidir bence
kucagima alirim yerim
Muhtemelen
Kilon kac
47
Sence balık etlimisin yoksa fitmi
Obez sjsss
Gizliden cıkım ekle olur mu
Olmaz, kal öyle 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?