Minyon olduğum için kendimi çirkin sanıyorum sanırım, sizce minyon tipler nasıl gözüküyor?

Boyum 1.53. Yüzümün güzel olduğunu söylüyorlar ama hiç güzel hissetmiyorum. Sanki manken gibi olmam gerekiyor güzel hissetmem için.

Minyon olduğum için kendimi çirkin sanıyorum sanırım, sizce minyon tipler nasıl gözüküyor?
Cevapla