Arkadaşlarım var, hepsi benden yüz kat çirkin, bakıyorum fotoğrafta çok güzel çıkıyorlar. Benim ama yüzüm elmas şeklinde olduğu için tuhaf çıkıyor.
28 gü
Cevap
11Cevap
Bende de aynı durum söz konusu fotoğrafları da o kadar kötü çıkıyorum ki anlatamam sana
şu an görüntülü konuşuyorum onlarla çok güzelim ama fotoğraflarda çirkin hissediyorum
Diyorum ya sana aynı şekilde hatta var ya kuzenlerim ablan filan bana şunu diyorlar Sen fotoğraf paylaşma. Sakın çünkü olduğundan çok farklı görünüyorsun kimse seni bu şekilde beğenmez diye 😅😅
Neden öyle olduğunu anlamıyorum
İnan ben de bu soruyu kendime çok sordum daha sonra vazgeçtim ama önemli olan dedim benim gerçekten ne olduğum 🙂
Altın oransan hesap makinesinde bile güzel gözükürsün
Çok güzelim cidden ama olmuyor yüzümün şeklinden dolayı asla burunumu yaptrmam hafif ucu düşük Yunan burnu belki ondan öyle gözüküyor görüntülü konuşunca ya da videolarda çok güzelim
Kimi insan fotojenik değil değildir elinde olan bir şey değil
Olabilir
Normal video da nasılsın peki
Güzelim. degisiklik Yok
kendini beğeniyorsan bu güzel bir şey bence sorun kamerada olsun tatlım ben eminim senden daha negatifimdir bu fotojeniklik durumunda bu sebeple foto isteyen olursa tanışma aşamasında atmıyorum maalesef bu sebeple eleştirilebiliyorum erkek neden çekinir ya preses misin diye ama anlatamıyorum bu durumu ahhaha
Ben. fotograf. cektiemiyorum çünkü ayındaki bene benzemiyor
çoğu kadın filtre uyguluyor fotolarda zaten tatlım merak etme
peki en çok hangi açıdan kendini beğenirsin düz mü yan profilden mi
Saç. toplu hem düz hem yan ikiside çok güzel
ne güzel sevindim senin adına
Şöyle ben gulemiyorum mimiklerim yok benim zorla guldugum için
Ben çok duygusuz bakıyorum. Benim fotoğraflarımda genelde filtre yok. Yaparsam göz makyajı filtresi yaparım okadar fark yok ama yinede başka biri gibi hissettiriyor
en azından gerçek içindeki seni o güzel kadınla barışıksın çoğu kadın kendini aşırı üzüyor bu konuda ve psikolojilerini bozuyorlar
Ben Barbi burun hiç sevmiyorum. Veya. Ördek dudak. Öyle biri değilim.
neden öyle dudak yapını mı sevmiyorsun ki acaba
Üzülmüyorum sokağa çıktığım zaman benden iyisini görmedim. Ama Instagram da çoktur
bu arada son yazdığımı mimik konusu için yazmıştım ördek dudak olayını sen sonradan yazdın :D
Kendimde. plastik cerrah olmak istiyorum ama kimseye öyle burun yapmam
anladım teşekkür ederim tatlım çok güzel anlattın kendini
Herkes kendine göre çirkin dışarıya sormak lazım
Belki sana öyle geliyordur
Demek ki fotojenik değilsin
Poz vermeyi beceremiyorsun
Bencede
Seni görebilirmiyiz
Fotoğraf ta çirkin cikiyorum diyorum seni göre bilirmiyiz diyorsun
Olsun kararı bize bırak buraya soruyosun belki güzelsin sen öyle sanıyosum
Yoldan çevirip güzel olduğumu söylüyorlar
Bana at resmini ya da ekle beni bakim
boş ver kendinle barışık ol gerisi önemli değil
olesindir belkide
Görelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç takma kafana böyle şeyleri! 💖 Bu durum o kadar çok kişinin başına geliyor ki inanamazsın. Gerçek hayattaki güzelliğimizle fotoğrafın yakaladığı an bambaşka olabiliyor. Belki ışık, belki açı... Sen harika bir enerjiye sahipsin, buna eminim! Unutma, en önemli şey kendinle barışık olman ve o içindeki ışıltıyı dışarı yansıtman. Biraz farklı açılar ve doğal ışıkla denemeler yap, bak bakalım nasıl çıkacaksın! ✨ Kendi benzersiz yüz hatlarını sevmek, işte en güzel makyaj o! 🥰