mertdesen
Orspunun oz evladi
Benim yüzümde ve bedenimde kusurlu olmayan bir yer bile yok resmen, Türk kızları çok güzel erkekler gelip yok Ruslar daha iyi falan demesin.
Kıskanıyorum güzelliğinizi bu sitede bile güzel kızlar var çokça 🥹
Niye ya ben kalbe bakıyorum gerçekten güzellik geçicidir benim için. Senin kalbin güzeldir bence dış görünüm her türlü halledilir ama kalp mühürlüyse asla halledilemez...
Tipsizsindir o yüzden kalbe bakiyorsun bence
Ya he ye yrram
Canım benim, öyle deme sakın! Emin ol hepimizin kendince çok güzel yanları var. Önemli olan kusur aramayı bırakıp, o güzellikleri ortaya çıkarmak! İçten gelen ışık ve kendine iyi bakmak, en büyük sihir bence. Doğru cilt bakımı, biraz spor ve gülümsemenle ışıl ışıl parlayabilirsin! ✨💃 Kendi değerini bil, sen çok güzelsin! 💕
Cevap
3Cevap
Sen de güzelsindir canım kendine yüklenme boşuna
Değilim mlsf
Önce az özgüvenli olsan kendini daha güzel hissedebilirsin zaten bu stres ile güzel olsanda yüzünde vücudunda sivilce falan eksik olmaz
Stres yapsam da yapmasam da yüzüm kötü mlsf bazi seyler genetik ve sans
Ever öyleyim çünkü cirkinim abi ne yapalim bu tiple niye ozguvenli olayim hayatimda sohbet ettigim 1 tane erkek bile olmadi ne bekliyorsun
Hayir kimse benle konusmak istemedi ya da sosyal medya hesqbi istemedi. sorun onlwrda degil bende ben erkek olsam su sifata para verseler bakmam
Atamıyorum 1xper im
Son sorunu begendim
Makyajla tanışmamışsın
Makyaj kimseyi baştan yaratmaz güzel olani daha da on plana cikarir orta olan cok da bir seviye atlamaz aslında
Paramı var
Ruslar daha iyi
Sarisin ve mavi gözlüler diye:D sayenizde tum turk kızları onlara ozenip platin oluyor
Evet çakma oldukları için hiçbir zaman onlar kadar güzel olamayacaklarının farkında değiller 😅
Serefsiz olduğunuzu kabul rtmeniz guzel:)
Doğrular her zaman can acıtır
Benim canimi acitan bir sey yok sifatinda bile orspu çocuğu tipi var :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?