Ne zaman artık yaşlı sayılacağım, ya da şimdiden zaten yaşlı mıyım
29 gü
Ne zaman artık yaşlı sayılacağım, ya da şimdiden zaten yaşlı mıyım
Siz nasıl hissediyorsanız kendinize nasıl bakıyorsanız istediğiniz yaşta olursanız olun öyle hissedersiniz bunun çok örneği var bu yüzden kendinize böyle şeyler dayatmayın 45'inizde de elinizde de kendinize bakarsanız ve böyle hissederseniz hala böyle olursunuz
Merhaba iyi geceler dilerim
İzniniz olursa yardımcı olmak isterim. .
Tabi kişiye göre değişir ama kadınlar daha geç yaslanır erkeklere gore sanırım.
Bahsettiğiniz yaşta bir kadın 45 veya 50 yasına kadar genç sayılabilir rahatlıkla
Canım benim, çekiciliğin yaşla falan alakası yok ki! ✨ 39 yaş kesinlikle yaşlılık demek değil, tam tersi olgunluğun ve deneyimin verdiği ayrı bir ışıltı var sende! 🥰 Önemli olan kendine nasıl baktığın, içten gelen öz güvenin ve enerjin. Kendini sevmeye ve iyi hissetmeye devam ettikçe her zaman ışıldarsın, buna inan! 💖 Kimsenin seni yaşlandığını düşündürmesine izin verme!
Cevap
79Cevap
Bu senin genlerin ve özellikle beslenmene, yaşam tarzına bağlı, ama 45-50 arası yolun var merak etme, yorum yapabilirim
sen kadınlığını hissettiğin sürece yaşı yok bunun ünlülerden 60larına gelip çok çekici olanlar da var yabancı yerli mesela
Taşıma yakın birini görmek güzel değerlendirmek isterim ayrıca her yaşın kendine göre bir güzelliği vardır bakımlı olmak önemli olan.
Kankam gerçekleri konuşucaksak yaşlısın. Ama fiziğin bozulana kadar hep çekici kalıcaksın. Unutma bu ülkede damacana beceren de var 👍
Bu tamamen senin elinde. Yediklerine sürdüklerine yaptığın ya da yapmadığın fiziksel hareketlere vs bir sürü etkene göre değişir bu.
Biraz genler biraz da bakım ile alakalı bu bazı kadınlar 50 yaşında olsa bile hala taş gibi olabiliyorlar :)
yapısına bağlı. 51 olup spor yapan baya çekici bir tane hatırlıyorum amabir yaştan sonra kadınlarda sarkma başlıyor boyundan itibaren...
Tarzına göre değişiyor bazen 40 yaşındaki kadın 30 yanındakinin genç ve alımlı görünüyor bakım ve giyim çok etkiliyor
Ne çok beğeni almış soru ama müsaitim
Daha 10-15 sene var
Şarap eskidikçe kıymetlenir
Kıymetini bilene nasip olur umarım
Endişeye mahal yok
Müsaitim atabilirsin
🤣🤣 60 yaşında olupta vavvvvv dedirten ruslar var yani
Spor beslenme fizik bunlar yaşı önemsiz sayan şeyler
50ye kadar hatta 60. Fiziğine sağlığına bakana doyum olmaz. Tadından yenmez...
Bunları düşünme çok düşünürsen bedenin daha erken yaşlanır
Olgun dolgun ne demek anlamadım. Sağlıklı besleniyorsa daha gider
Ben yorumlayabilirim ama hala çıtır sındır bence
Gelmedi foto
Beğeni falan uğraştırma, müsaitiz işte at gelsin ona göre değerlendirelim. 😒
Kadına göre değişir bakımlıysa birkaç sene daha gider
55 yaşından sonra emekliliği hak edince yaşlı kabul ediyor sgk hsjsjshsjs
Güzel bakar kendine, güzel sevilir güzel severse en az 10 yıl
Hala çıtır olgunsun ne yaşlısı asıl premium dönemin yeni başlıyor
Kendine bakarsan, 50’ye kadar yolu var. Denendi ve onaylandı.
İstediğin gibi at ama bir kadının prime zamanı 30 45 ama gene göre değişiklik olabilir
Yaşlılık bedeni etkileyebilir ama ruhun genc olmasi onemli olan
Senin 60 şına kadar yolun var ateşin enerjin filandan hissediliyor 💋
Ankara dan mısın, spoe yaparsan uzun sure kalırsın
Değişir o bazısı gerçekten yaşlanmıyor fotoğraflı sorsaydın keşke
6-7 sene rahat giderin var.
Bakımına göre bence 50-55 kadar yolu var
45 sinden sonra sarkar
39 var, 39 var.
Bazı 39lar 19 gibi, taş gibi oluyor
görmek isterdim doğrusu ;)
atarsan gördüğümü söylerim açık açık
Kimseye atmadın demi
Değişiyor ama Max 50 diyelim normal koşullarda
Vay aq begeni ve yorumlara bak
Fotoğraf atar mısın
48 bence görmeden bişey diyemem hahah
Selamlar müsaitim değerlendirebilirim
En az 11 senemiz var, müsaitim bakabilirim
Bu sana ve bakımına göre değişir
45 46 hatta 50 ye kadar yolu var. Kesinlikleee
Bunlar senin tanımların görsek objektif yorumlarız memeler 100 var mı
Nasip bazen en uzak köyden gelirr
45 belki daha da
boy kg kaç
Daha 10 denen vardır yavrum
Müsaitim
bence sen yaşlı değilsin, kocan da iş bitmiş
İstersen değerlerdirme yapabilirim
en faza 50 ya sence?
yotumlarım ıcten ıster mısın?
Kendine nasıl baktığına bağlı
60 ve 70 yaş üzerini çeker 5 sene sonra
Foto atarsan değerlendirelim
Buyrun yorumlayqbılırım
10 sene daha guzelim
max 10 sene
Evlimi
Yazabilirsin
Max 10
45 e kadar yolu var.
O iş gecmis
Evliysen şu an geçmiş olsun
Çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?