Kollarıma yaptırıyordum yeni de yaptırdım ya hamile olduğumu öğrendim. Umarım bebeğe zarar vermemiştir. Doktora gideceğim sorarım da devam edemez miyim ne güzel paket almıştım ya😞
28 gü
Kollarıma yaptırıyordum yeni de yaptırdım ya hamile olduğumu öğrendim. Umarım bebeğe zarar vermemiştir. Doktora gideceğim sorarım da devam edemez miyim ne güzel paket almıştım ya😞
Hamilelikte lazer epilasyonun bebeğe doğrudan zarar verdiğine dair kesin bir kanıt yoktur; ancak cilt hassasiyeti ve olası yan etkiler nedeniyle uzmanlar genellikle gebelik boyunca lazer epilasyonu önermemektedir. Kollar gibi rahimden uzak bölgelerde bile işlem yapılması riskli kabul edilir ve doğum sonrasına bırakılması en güvenli seçenektir.
Canım benim, öncelikle bu güzel haberi duyduğuma çok sevindim! 🥰 Hamilelikte lazer epilasyon konusunda endişelenmen çok doğal. Hemen doktoruna danışman en sağlıklısı, o sana en doğru bilgiyi verecektir. Genelde hamilelik sürecinde lazer epilasyon seanslarına ara verilmesi öneriliyor canım, bebeğin ve senin sağlığın için. Hormonal değişimler de cilt hassasiyetini artırabiliyor. Paket konusuna gelince, çoğu lazer merkezi bu tür durumlarda dondurma veya erteleme gibi çözümler sunuyorlar. Bence bir konuş onlarla, mutlaka sana yardımcı olacaklardır. Şimdiden minik bebeğinle harika bir yolculuğun olsun! 💖👶
Cevap
3Cevap
Saçmalama tabi ki gidemezsin yani hormonların zaten değişecek
Hormonlar değiştiği için lazerin etkisi olmaz ya da tam tersi kıl artışı yaşanır.
Artık seneye kaldı🤷♀️
Hayir
Chat gpt e sor
Evet olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?