Kızlar beni niye düzgün biri olarak görmüyor?

Git sen başka kızlarla konuş diyorlar. Ne bileyim yanıma osbu yakıştırıyorlar. Ne alaka olm. Yeni tanıştıklarıma da öyle muamele yapıyor. Tipimde bir şey mi var acaba
Kızlar beni niye düzgün biri olarak görmüyor?
Cevapla