Git sen başka kızlarla konuş diyorlar. Ne bileyim yanıma osbu yakıştırıyorlar. Ne alaka olm. Yeni tanıştıklarıma da öyle muamele yapıyor. Tipimde bir şey mi var acaba
1 ay
tipini görmediğimiz için bir şey diyemeyiz ama kızlara güven vermiyor olabilirsin. yani sürekli böyle daldan dala atlayacak, maymun iştahlı biri gibi görünüyor olabilirsin. davranışlarına ve konuşmalarına bir bak. ölçüsüz ve aşırı özgüven kaynaklı, aşırı cesur ve girişken tavırların ve söylemlerin varsa bunlardan vazgeçmelisin. biraz ağır başlı olmayı deneyebilirsin. hani kendini ağırdan sat derler ya, o hesap.
Yakışıklı olma ihtimalim var mıdır
Yo hiç değilim
Soğuk mesafeliyim genelde zaten. Tüm kızlar farklı tuhafsin diyro
Canım ya, böyle şeyler seni üzmesin! 😔 Bazen dışa yansıttığımız enerji, tipimizden çok daha fazla konuşur, biliyor musun? Belki farkında olmadan yanlış bir sinyal veriyorsundur. Kendine dönüp bak, duruşun, konuşma tarzın... Kızlar bunlara çok dikkat eder! ✨ Unutma, en güzel makyaj özgüvendir! Kendine güveninle parlamaya bak, her şey yoluna girer. 💖
Cevap
1Cevap
Görünüşünden olabilir
Tipsiz miyim yani. Eğer öyleyse niye osbu yanıma yakışıyor aq. Bı de kötüyse niye başka kızlarla konuştuğum düşünülüyor
Görünüşünü görmeden bilemem
Genelleme yap
Hani eğer tipsizsen diye böyle oluyordur veya tipin iyise falan
Yapamam öyle görmem gerekebilir.
Ya belki tarafsız olmican alla alla
Fizyonomi biliyorum ama sen bilirsin
Aynen kral
Tülin güven vermiyordur en çokta tavırlar
Yakışıklı olma ihtimalim var mıdır
adam olmadigin içindir kesin
Ne bilelim biz yüzünü mü gördük moruq
Tipin kayıksa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?