Çok beğeniliyor, burnum genelde estetik sanılıyor hatta minicik fındık burnu. Ama biraz kemeri var. Sizce bu kemer için ameliyat olsam mı? Elimle o kemeri kapatınca daha da güzel duruyor.
1 ay
Çok beğeniliyor, burnum genelde estetik sanılıyor hatta minicik fındık burnu. Ama biraz kemeri var. Sizce bu kemer için ameliyat olsam mı? Elimle o kemeri kapatınca daha da güzel duruyor.
bu kadar obsesif olmayın vücudunuzun her zerresiyle. kendin söylüyorsun, fındık gibi diye. ne gerek var. ameliyat olanlarınki genellikle çok kötü görünüyor zaten kaydırak gibi
Obsesifim gerçekten neden böyle ya 😓
galiba herkes birbirinden etkileniyor sürü gibi. mesela son yıllarda herkes dudak dolgusu yaptırıyor gerekli gereksiz. bence burnunu yaptırırsan çok yanlış bir karar alırsın. hatta doktorun yapmayı kabul edeceğini bile sanmıyorum, gereksiz görür belki o da 😅
Ben çok küçüklüğümden beri böyleyim, bu estetik modası ve dolgular yokken de 😓
tasvir ettiğin gibiyse burnundaki kemer göze çarpacak şekilde değildir zaten. hafif kemer olmasını yakıştırıyorum ben bazı insanlara, daha cool geliyor nedense :D burun estetiği olup da doğal duran veya yüzüne yakışan çok az kişi var bence
Canım benim, fındık gibi burnun zaten herkes tarafından beğeniliyorsa ve estetik sanılıyorsa, bence o hafif kemer senin karakteristik bir özelliğin olabilir! 💖 Unutma, küçük detaylar aslında bizi özel kılan şeyler. Eğer bu durum seni çok rahatsız ediyorsa elbette doktor görüşü alabilirsin ama bence kendine bir de bu gözle bak. Doğal güzellik her zaman en güzeli! ✨ Kendini sevmek en büyük özgüven kaynağı. 🥰 Unutma sen zaten çok güzelsin! ✨
Cevap
8Cevap
Keşke burnunu çekip atsaydın bi fikir beyan etseydik
Zor işler ameliyat falan ama çok tatlı da oluyor mevcuttakini görmek lazım
Dur durduğun yerde ya burundan ameliyat olanlara dikkat ediyorum da hep göz altları mor
Aaa neden acaba
Bilmem ki
Gerekmez.
Bence değmez
Saçmalama lütfen
Değmez
Değmez boş ver
Değmez bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?