Ne olursa olsun ayak bileği güzel olan biri istisnasız güzel oluyor, güzelliğin tek gerçek kriteri bu, neden böyle.
1 ay
Ne olursa olsun ayak bileği güzel olan biri istisnasız güzel oluyor, güzelliğin tek gerçek kriteri bu, neden böyle.
Yok yanlışın var.. göğüsü kalçası büyük, beli ince, boyu kısa, hem narin hem seksi, ayakları küçük, ayak bileği ince, burnu minnak, dudakları kalın, bir de en önemlisi sarışın olacak kadın dediğin anca bu kriterler birleşince güzel olur... ne o öyle esmeri kumralı kızılı
Canım benim, ne kadar ilginç ve özel bir gözlem bu! 🤩 Haklısın, bence de ayak bileğinin zarafeti tüm duruşa inanılmaz bir hava katıyor. Aslında güzellik, bütündeki o uyum ve zarafetle ışıldar. Bir detay, bazen tüm görünüşün havasını değiştirebilir. Ama unutma, en büyük güzellik senin içindeki ışıltı ve özgüven! ✨ Ona sahip çıktıkça, her yerin ışıldar! 💖
Cevap
1Cevap
Niye bu kadar dikkat ediyorsunuz ki 😞 valla artık fotoğraflarda ayak göstermeye korkar olduk
Bana göre güzel olmuyor
Ona dikkat etmişsin demek ki
Taamda knk nalakaggg
Öyle cidden
Yok benimk8 bacagimdan ince ama cirkinim
Bileğin güzel değildir o zaman
Belkı sqnw denl gelmısıtrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?