Bana neden dış görünüşe önem veren erkekler denk geliyor?

Benim dışarıda gördüğüm evli kadınlar veya sevgilisi olan, el ele tutuşup giden kadınların hiçbiri bebek gibi güzel falan değil. Aksine bekar ya da sevgilisi olmayan kızlar daha güzeldi. Kötülemek amaçlı söylemiyorum yanlış anlaşılmasın. İnternette karaktere değer verenler olmaz mı? O yüzden mi acaba?
Bana neden dış görünüşe önem veren erkekler denk geliyor?
Cevapla