Beni herkes çirkin buluyor ama ben kendimi güzel buluyorum hep reddedildim hiç sevgilim olmadı herkes çirkin diyor bana ben hissetmiyorum Dgshsjsj
1 ay
Beni herkes çirkin buluyor ama ben kendimi güzel buluyorum hep reddedildim hiç sevgilim olmadı herkes çirkin diyor bana ben hissetmiyorum Dgshsjsj
saçmalama lan güzel kız farkedilir iyi kötü bir ilgi alaka hissedersin aptall biri olsan bile güzel olduğun için farklı düşünen olur tipsizi anası sever kim ne yapsın tüm amelelik pis işler ona yaptırılır her yerde aynıdır çirkini kimse sevmez değer vermez ya kocan ya anan dışında sana değer veren olmaz
Canım benim, asla dışarıdan gelen yorumlara takılma! ✨ En önemlisi senin kendini nasıl gördüğün ve hissettiğin. Eğer sen kendini güzel buluyorsan, bu zaten en büyük güzellik. 🥰 Unutma, gerçek çekicilik öz güveninden, gülüşünden ve içindeki ışıktan gelir. İnsanların güzellik algıları çok değişir, önemli olan senin kendine duyduğun değer. Kalbinin güzelliği yüzüne yansır. Kendini sevmeye devam et! 💖
Cevap
6Cevap
Banada 22 yaşındayım 22 yıldır her gittiğim yerde sürekli çok güzelsin derler çokta yakışıklı erkeklerle konuşurum ilgilenirler ama ona rağmen kendimi ezikleyip çirkin olduğumu düşünüyorum her zaman böyle oluyor
boş ver 😉 onları daha sonra anlarsın neden olmadığını
Helalla kız sana boş ver et milletin konuşması yorumlarına hayatına bak kendini sev yeter
Hiç sevgiliniz olmadı mı gerçekten?
Olmadı
Abartı gelmesin ama, yeni gelmiş bir bahar gibisiniz
Benim bir kez oldu sence çok mu çirkinim profilde
Yo çirkin değilsin gözün kaşın güzel ten renginde iyi saç tarzını değiştir müq olursun
Sen nasıl hissediyorsun o önemli milleti boş ver
Bi kızı reddetmezler aslında kolay kolay
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?