Bu rengin farklı bir enerjisi var, buna inanıyorum. Siz hangi renkleri seviyorsunuz?❤️

Bu rengin farklı bir enerjisi var, buna inanıyorum. Siz hangi renkleri seviyorsunuz?❤️

Bence bir enerjisinin olduğu kesin
Bize her şey enerjili 😂
Siyah bizi görse renklenir 😂😂😂
Rica ederim canım❤️
Evet çok severim❤
Bende çok severim çok ayrı bir havası var.❤️
Evet aksam yemeklerinde veya kutlamalarda gayet hoş🙂
Evet kesinlikle gerçekten öyle 🌺💃❤️
Eic için cok teşekkürler ❤
Rica ederimmm 💜💜
Canım benim, kırmızı rujun o enerjisine bayılmamak mümkün mü! ❤️ Kesinlikle katılıyorum sana, bambaşka bir havası var, insana anında öz güven katıyor. Sanki "Ben buradayım!" der gibi. 💋
Benim favorilerim mi? Kırmızı elbette vazgeçilmezim! Onun dışında, günlük olarak daha çok doğal tonları, şeftali ve gül kurusu pembeleri tercih ediyorum. Bir de nude'un o cool duruşu da hoşuma gidiyor. ✨ Senin favorin ne?
Cevap
23Cevap
Kırmızı tüm aksesuarlarımda kullanmayı en çok sevdiğim renklerden..
Evet Merve Boluğur ruju geliyor aklıma vampir gibi
Kırmızı ruj diyince benim de aklıma merve geliyor 😄
Aynen
Ruj sevmem doğal daha güzel
Öyle de güzel tabi
Merhaba,
Genel olarak sevmiyorum, bana ters, aşkım süremez dışarda kırmızı ruj! 😅
Bence sürebilir 😅
Sencene katılmıyorum 😅bana ters bize ters 😅he bana Özel sürebilir o başka 😅
Bende diyorum ki sürebilir. 😅😅
Sokakta süremez evde sürebilir 😂
Yooo sokakta da sürebilir gayet normal 😂
Süren sürsün benim ki süremez 😅 tersim pistir benim 😅
youtube.com/shorts/QdQjD7JNYiY?si=bS7EngHzEK_3ZJCd
Benliğimle yapamadığım şeyi rujumla da yapamam sanmıyorum benliğimle olursa olur
🌸🌸
😇😇
Kırmızı ruju çok severim. Tabii günlük kullanıma pek uygun olmadığı için süremem.
Maalesef günlük kullanımda daha çok gül kurusu renkler soft olanlar hoş duruyor.🌸🌸
Günlük olarak nude, soğuk pembe ve gül kurusu tonları kullanıyorum. Kırmızının çekiciliği ve enerjisi başka tabii
Yaani ben kendime yakıştırmıyorum ama o rujun enerjisini gerçekten taşıyan bir sürü kadın var.
Evet bende çok kullanmam ama yakışana yakışıyor ❤️
bayılıyorum hep sürerim ama o. bu gözüyle bakıyolar
Sen dinleme kimseyi ❤️
Kırmızı rengini severim, rujlu dudaklarsa ilgimi çekmiyor.
Çok güzel ama çok iddialı her gün süremiyorum mesela ama en sevdigim kırmızı ruj
Evet çok günlük bir renk değil ama akşam tercih edilebilir.🌸
Aaa bak çok iyi. Lakin çilekli olmaz zira alerjim var
Çilekli mi
Kırmızı benim rengim ya bayılıyorum her şeyine
Çok güzel bir renk ❤️
Kendimden geçiyorum..
Bu renkten mii😅
Güzellll😅
Kırmızı dikkat çekici bir renktir
Evettt hoş bir renk
Evet çok severim , kırmızı ruj kullandığım günleri özledim 🥺
Dışarda asla kullanacağım bir ton değil 😁 ama ev içi kutlamalarda foto çekimlerinde müthiş
Kırmızı ruj ve oje (özellikle ayaklarda) inanılmaz kadınsı duruyor
Sevişirken heryer bulaşıyor , tercihim değil kadında
Herzaman farklıdır
Ben her konuda siyahcıyım
Kırmızı sevmem
Sevme ssjj
kimin dudağında olduğuna bağlı bende olmadığı sürece de fark etmez
Enerjisine, görüntüsüne bayılıyorum
Evet 💄💋
Kırmızı rujdan tiksinirim.
Bence çok güzel çok seksi gösteriyor kızları
efsane kırmızı
Evett
Evet kırmızı bir başkadır.
Bayılmıyorum
Mor severim
seksi...
Siyah rujjj
Yaaa sjjh
Eveetttt
Bayılıyorummm
Güzel enerjisi var
Çekici bir renk
Evet bayılıyorum
Evet öpmesi güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar