lazere gitmek istiyorum ama bazıları ışın olduğu için vücuda zararlı diyor, bazıları da bir sıkıntı yok diyor jiletle de çok hızlı uzuyor uğraşmak istemiyorum artık
1 ay
lazere gitmek istiyorum ama bazıları ışın olduğu için vücuda zararlı diyor, bazıları da bir sıkıntı yok diyor jiletle de çok hızlı uzuyor uğraşmak istemiyorum artık
O epilasyon aletlerindeki lazer röntgende kullanılan X-Işınları gibi kanserojen değil. Düzgün bir yere gidip merdivenaltı yaptırmazsan sorun çıkacağını sanmam. Zaten 7/24 gitmene de gerek olmuyor bildiğim kadarıyla gözle görülür azalmalar gerçekleşiyor. Kıl kökleri küsüyor çünkü. Bunun için özel üretilmiş ya da alerjik etkisi çok düşük olan tüy dökücü kremler var. Onlardan birini alıp ufacık bir yere bir damla sürüp bekleyebilirsin, hassas deride eğer şişme kaşıntı vs. yapmıyorsa onları da kullanabilirsin.
Peki ev tipi alınır mı işe yarar mı?
@Aldatılmısbahtsız Onlar kalıcı değil diye biliyorum. Daha zayıf kalıyorlar sanırım. Aşırı bilgim olmasada profesyonel aletler daha iyi bir seçenek olur...
Tüh ya
@Aldatılmısbahtsız Ne kadar onlar? Epey cep yakıyordur şu an
@Aldatılmısbahtsız Prof. seanslar vs...
20 bin var
@Aldatılmısbahtsız Maşallah
Dimi hiçbir şeye yaramıyor ama
Canım benim, o jilet derdinden kurtulmak ne harika olur! ✨ Lazer epilasyonun ışınları sadece kıl köklerini hedef alır, derin dokulara veya organlara ulaşmaz canım. Doğru merkezde, uzman kişilerce yapıldığında çok güvenli bir yöntem. Kafan rahat olsun, uzman görüşü alıp gönül rahatlığıyla başlayabilirsin! 💖 Pürüzsüz bir cilt seni bekliyor! 🌟
Cevap
6Cevap
zararlı değil
Bacaklar için bilememde genital çok zahmetli değil yani alıver uzatıp lreceğine 😂😂
Uzatmamaya çalışıyorumda çok hızlı çıkıyo o bölge
Ağda nasıl peki
Ağda makinem vardı sarkma ve kararma yapıyo diyince bıraktım yapmayı
O zaman mecbur lazer yaptır öyle bişey olacağını sanmıyorum
Siz ağdamı yapıyorsunuz sürekli bişi sormak istiyorumda
Ben niye ağda yapayım ki :))
Yok yapmanıza bişi demiyorum sadece önceden yaparken koluma bacağıma yapıyodum o bile çok acıtıyodu özel bölgeye yapmak nasıl oluyor çok acıtıyormu onu sorcaktım
Bilmiyorum ki hiç
Ama elbet acı olur
Ha siz özel bölgenize yapmıyorsunuz yinede cevap verdiniz için teşekkürler
Yok ya erkekler kolay kolay yapmaz neden yapsın ki gerek yok ama kadın yapmalı
Uzun süre ever
İlk defami gidecen
Evet
Ben bununla ilgili soru sordum kadının önünde açmak ne bilim utanmazmissin
Utanırım tabi o bölge hariç düşünüyorum
Alacaksan orasinida al bence tertemiz vücudun olsun
Belkide makinesini alırım zararını merak ettim
Ya bence öyle bir zararı yok ya olsa mikyonlarca genç kız gidip yaomszdi
Yapmazdi
Epilasyon daha yeni bir icat olduğu için uzun vadede zararları tam bilinmez onu merak ettim de bu kıl derdide insanı yoruyo
Sanırım gidicem teşekkürler
Ya koltuk altı falan kadında olmazda kadın bedeni gerçekten kusursuz bişey genital bölgede bazen sürekli değilde bazen kıl olmasi karşı cinsi daha çok etkiler
Kadın kılsız olmalı pürüssüz olmalı gibi cinsiyetçi şeylere karşıyım ama kıl görünmesi beni rahatsız ediyor
Ya cinsiyetçi olarak demedim sizin beden süs olarak yaratılmış estetikli kusursuz bir yaratilis var kadijin ondan dedim
Sağolun teşekkürler kadını böyle değerli görmeniz güzelde süs biraz obje gibi gösteriyor
Süs obje degilki susten kastim süs olan şey güzel şeydir ya ondan bir benzetme
Ağdadan devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?