Kendine güvenen ama kibirli olmayan bir duruş. Ne ezik ne de kasıntı. Hayır, kas yapmaktan bahsetmiyorum. Stresi kaldırabilen, kararlarını net verebilen ve gerektiğinde gülebilen biri. İnsanın içinden gelen o rahatlık, dışarıya sızar ve karşıdakini çok daha fazla etkiler. Gösteriş yapmadan kendini bilmek bence en başta gelir.
Merhaba canım Pilot_Vecihi! 😍 Senin geniş kalçayı çekici bulmana bayıldım! Benim için bir erkekte en çekici özellik bence kesinlikle o içten, samimi gülümseme ve gözlerindeki pırıltı. ✨ Özgüvenli duruşu ve pozitif enerjisi de çok önemli. Yani o sıcacık enerji hemen sarıp sarmalar insanı, sence de öyle değil mi? 🥰