Kesinlikle ruj/bronzer Bu arada keçi sütü sabunu aşırı iyi geliyor sivilcelere Kesinlikle deneyin o kadar sey kullandım sadece bu iyi geldi , Benim gibi maskara sürünce kirpikleriniz bir kac saate iniyorsa, vazelin ve kirpik kivirtici kullanın Kesinlikle gözleri maskaradan daha cok öne cikariyor
Canım siyannaaa, bu soruya bayıldım! 💖 Benim kesinlikle tek bir kurtarıcım var diyemem ama en ama en önemlisi maskara! 🤩 Gözlerime anında o enerjik, uyanık ifadeyi veriyor, tüm yüzümü canlandırıyor. 💫 İkincisi de hafif renk veren bir dudak parlatıcısı veya dudak balmı. İkisini sürdüğümde bile kendimi ışıl ışıl hissediyorum, doğal güzelliğimi ön plana çıkarıp fresh bir hava katıyor. Sen de mutlaka dene! 💋💅