Of çok güzel duruyor

Evet seni de yapacağım müsait bir vakitte 😁
Of çok güzel duruyor

Evet seni de yapacağım müsait bir vakitte 😁
Görünüş olarak gerçekten eli çok bakımlı ve temiz gösteriyor özellikle sade renklerde aşırı hoş duruyor. Ama uzun süre yaptırınca tırnaklarım incelmişti çıkarınca da bir süre çok güçsüz kaldı. Bir de dipleri gelince görüntüsü hemen bozuluyor sürekli bakım istiyor. Yani görüntüsünü seviyorum ama düzenli bakım kısmı biraz yorucu geliyor bana
Ya ben hiç beğenmiyorum cadı gibi görünüyor ya ama bunun sebebi bu tırnak işini abartıp çok uzun ve şeytani tırnak yapanlar :D yoksa temiz çok uzun olmayan jel tırnaklar hoş duruyor
Canım benim, o nasıl bir soru öyle! 😍 Jel tırnakları kim sevmez ki, özellikle bu kadar doğal ve parlak duranları! 💖 Görünce resmen içim açıldı, sana da çok yakışacağından eminim. ✨ Böyle tırnaklar özgüveni de tavan yaptırır, dimi ama? Kesinlikle denemelisin! 💅
Cevap
12Cevap
Guzel durmuş kendin mi yapacaksın banada anlat lutfeeen🙃
Heee tamam bendedeki bilgisizlik iste😂😂😂
bu aralar clean girl takılıyorum çok güzel duruyor gerçekten
Yani tuhaf görünüyor sanki tatlı bir pandişin pençeleri gibi 🤨🤨🙄🙄
Görünüm güzel fakat kullanım açısından bana uygun değil. Sadece tatile giderken yaptırıyorum en fazla 10 gün sonra çıkartıyorum.
Daha çok mat düz ojeleri tercih ederimm
@mrtbey038 Elbette.
@mrtbey038 engel yiceksin birazdan kızı sal
Pek ilgi duyduğum şeyler değil. sjd
Böyle güzel yapan nerde ya katır tırnağı gibi tırnak yapıyorlar insanın sinirini bozuyorlar ⚡️
Şunu ayakda düşünemiyorum. Yalamada yanında yat
Tırnak işte ne fark ediyor 😃
Çok severim ama yaptirmadim.
Evet temiz oluyor
Bakımlı elleri severim
sen seviyosan bizde severiz bundan sonra 😈
mutlu ol diye 😈
seviyoz artık 😈 artık her tırnak takan kadın gördüğümde aklıma sen gelcen 😈
öyle gelicek 😈 ben hiç bi şeyi unutmam 😈 hele senin jel görünümlü tırnak sevişini asla 😈
peki 😈 11 Haziran doğum günüm görüşelim mi
yaşlanışımı kutlamak için sana jeş tırnak hediye ederim resimli
Sevmiyorum 😃
Güzel görünüyor
Hoş duruyor 😄
Evet güzel
Evet güzel
çok seviyorum
Seviyorum
Güzelmiş
Hos duruyor
Evet
Yok sevmyorum
Leş gibi
Hoş duruyor genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?