Yok abi benimkiler pek uzun değil. Çok ince de değil🤣🤣
Benim ne suçum var?
Kemiklerim öyle 🤣
Yok abi benimkiler pek uzun değil. Çok ince de değil🤣🤣
Benim ne suçum var?
Kemiklerim öyle 🤣
Yok canım öyle bir zorunluluk yok. Her el farklı şekil ve boyda olur, bu tamamen genetik. Kısa veya dolgun eller de en az ince uzun eller kadar doğal ve güzel. Kimse sana ellerin yüzünden bir şey diyemez. Önemli olan ellerinle neler yapabildiğin. Kafana takma boş yere.
Canım benim, ne demek suçun var! 🤩 Hiç öyle düşünme, ellerin şekli hiç önemli değil ki! Herkesin kendine özel, güzel elleri var, tıpkı parmak izi gibi eşsiz! ✨ Önemli olan onlara iyi bakmak, mis gibi nemli tutmak ve tırnaklarını da pırıl pırıl yapmak. O zaman her el şahane görünür! Kendi güzelliğini kucakla, bu detaylara takılma sakın! 💖💅
Cevap
9Cevap
gerek yok
Yani. Böyle dolma parmak hoş durmuyor kadında. Eller ve ayaklar ince uzun olmalı ayrıca tırnaklar da kısa olmalı.
Görmek lazım :)
Kemal Sunal’ın filmi aklıma geldi Emine kız bu nasıl el böyle devetabanı gibi diyordu
Bu algılar saçma algılar. İnsan fizyolojisi diye bir şey var. Ama bu saçma algılar hep batıdan gelir. Onlara göre kadınlar zarif olmalıymış
Benimkiler kalın uzun kötü mü yani bi erkek için
Benimki kalınmış hintli bileği gibi
Parmaklarım da uzun sjsjsjsj
Kilon fazlaysa kalın durur
Benim ince uzun
Kemiklerin iridir😂😂😂
İnce minik zarif
Hiç sorma ne güzeldi
Şart değil
Yani olmayabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?