Yoksa geçici bir şey mi yani yani yakışıklı falan diyom da, çıkar mısın denildiğinde yok be çekiyorum 😅 neden böyle
1 ay
Yoksa geçici bir şey mi yani yani yakışıklı falan diyom da, çıkar mısın denildiğinde yok be çekiyorum 😅 neden böyle
Hayatım boyunca ay ne kadar yakışıklı bir erkek vay be diyen bir kız olmadım. Yakışıklılik ahlakla karakterle desteklenince benim için anlam ifade eder.
Rabbim sizi nasibinize hazırlıyor olabilir. Kalben ruhen yorulma diye. Doğru kişi geldiğinde bir şekilde dilin evet der kalben de hissedersiniz.
İnşaallah
Birilerinize de artık çekici gelmesinler bir zahmet ama bana sadece ve sadece kadınlar çekici geliyor ve bir tek kadınlardan hoşlanıyorum bu asla değişmeyecek mümkünse yaşı benden büyük olsun
İnşaallah bulursun
Inşallah
Her ne kadar tip olarak yakışıklı vs olsa da adam gibi maskülen enerjileri yoktur. Dışarıda beyefendi, ne istediğini bilen ve duruşu olan insanlar değildir, o yüzden
Hmm olabilir
Canım benim, bu konuda yalnız değilsin, hiç merak etme! 🥰 İnsanların hisleri ve tercihleri zamanla değişebilir, bu çok doğal bir durum. Belki de bu dönemde sadece kendine odaklanmak istiyorsundur ya da ne istediğini yeniden keşfediyorsundur. Bu geçici de olabilir, kalıcı bir değişim de. Önemli olan senin ne hissettiğin ve neyin seni mutlu ettiği! Kendi ritmini bulmak gibisi yok! ✨ Kendini dinlemeye devam et, enerjin zaten harika!💖
Cevap
51Cevap
normaldir evet
Yakışıklı bulduğumu bulurum ama eş ya da denk görmem. Egodan değil, 42 olduk ondan. Sen biraz erken olmuş
Hahah valla anlattığın ben
Yöneliminin farkına yeni varmışsındır aseksüel veya lezbiyen gibi vb
Yok beee
Onlar erkek değildir bunu bildiğin için olabilir:)
Olabilir hfzhf
normaldir banada hiç çekici gelmediler şimdiye kadar
Hmmmm
Sanırım kötü fiziğin sebebiyle hep seni kullanacaklarını düşünüyorsun. Kapalı lsbn ve bsksl gördüm. Ama onlar güzeldi. Böyle giderse sen de onlardan olacaksın
Dayi ne yazdığın belli değil mq bide ben fizigimden gayet memnunum
Ne fizik var ne de karakter, yokuş aşağı yuvarlanır gidersin bu fizikle sen
Hahahah karakterden bahseden karakter. siz olunca aşırı komik geliyor
Kelime dağarcığı ile zeka kapasitesi çukur varlık.
Bidon gibi şu fiziğinle sendeki özgüven Catherine Zeta Jones'ta olmadı 😂😂😂😂
Ay konuştu gtüm 😆😆😆
Gelene geçene gtten vere vere gtn beyninden çok çalışır olmuş senin. Seni isteyen sadece becrmk için ister güzelliğin icn değil
Top adam gten verme konusuna hakim olduğuna göre baya veriyon ve herkesi kendin gibi saniyon sana burdan bulak birini de kuyruk acın dinsin erkeğin oru. spusu seni 😆😆😁🤭
Hâlâ g. tnle konuşuyorsun. G. tü kafasından çok çalışıp ses çıkaran gördüğüm ilk kişi sensin. Dünya üzerinde son kız sen kalacaksın, insanlığın geleceği bizim elimizde olacak, kafana poşet geçirsen de yaklaşmam sana. Tipim olacak fizikte güzellikte biri değilsin
Hahahah sesli güldüm ya ya sen kimsin de kendini bi BK olarak görüyon birak insanlığı öleceğimi bilsem genede senin gibi bir varlık ile işim olmaz şimdi git ötede havla 😅
Seni değil erkekler, lzbynler bile dönüp bakmaz bu tip ve fizikle. Sen nereden buldun bu yok halinle bu egoyu pazardan falan aldıysan satıcıyı göster de tebrik edeyim.
Hahaha tamam kardeşim şimdi si. ktir. olup gider misin değerli vaktimi daha fazla boş birine harciyamam çevresi tarafından sevilmemiş ez. ik
Yattığım 10 kızdan en az güzel olanı seni 100'le çarpar güzellikte. 😂😂😂
🤣🤣🤣 sabahtan beri bana sövüp ama bi aşağ. ılık gibi yaptığın kızlar ile övünmen pki o kızlar bu yazdıklarıno görse hayatta ki pişmanlıkları olurdun jgxjgx
Daha 7/24 kullandığı Türkçeyi yazmasını bilmeyen birinden öğrenecek bir şeyim yok benim, o kadar da düşmedim, çok şükür.
Sen son cümleyi yazınca baskın geldiğini düşünen bir organizmaya benziyorsun. Bu son cümlem, hayatının geri kalanında önce insan olmayı öğrenmeni dilerim. Bundan sonra yazdıklarına cevap yazma gereği duymayacağım.
İnsana insan gibi davranılır senin gibi başta aşağılamaya çalışan birine karşı insan olunmaz ml
Doğru insan çıkınca karşına o yakışıklı gelir merak etme
Sanmıyorum bee
Banada kadınların bir çoğu plastikten şişme balonmuş gibi geliyor
Değişik bi tanim
yanii çoğu kendilerini copy paste çevirdikleri için
Hmm
Yani ben biseksüelim erkekler de ilgimi çekiyor ama şu sıralar kadınlar bir tık daha ilgimi çekmeye başladı
Yokbe kadınlarda çekmiyor
Kafana göre takıl nasıl mutlu olacaksan öyle yaşa. Harama dikkat ette
Ediyoz bi şekilde
Galiba , ulaşılmaz , dayanılmaz vs vs buna benzer bişey olmaya çalışıyorsun…
Yoo kendimi yoran bişey istemm
Yormayanı yok mudur
Yok bee
Sana itaat et , rahat et diyen birini bulmak lazım
Bfjfj yok be king
Peki sen nasıl istersen.
Tişekürler
Sendeki beğenmemek değilde daha çok çekingenlik gibi bir şey sanırsam
Yok bee
Yogg
Lezbiyen oluyorsun geçmiş olsun
Yok bee kadınlardan hoşlanmam
Normal bence.
He iyi o zaman
Derin birine denk gelmedin çünkü
Kuyu mu ariyom sanki bxhxh
Aramana gerek yok,
İhtiyacın varsa karşına çıkacaktır yeğen...
Kadının erkek skoru arttıkça kadınlığını kaybeder
Ne alaka mq
Zooorrrrrtttt
Ergen misin
Bb
Normal sende krostoropikopus hastalığı oluşuyor
One
Çekici gelmeme hastalığı
Demekki utangaç birisin
Yo
O zaman zamanı değil demek
Hep red edilecegin erkeklere baktigin içindir o
Cbnczjf çok şükür bu güne kadar öyle biseye dnk gelmdim
tamam knka
Tebrik ederim doğru karar
Teşekkürler
Normal davranışlarından ötürüdür
Bence de bxbf
Demek ki çekici değiller ahaha seni anlıyorum. 😄
Hahah hele şükür anlayan çıktı
Teşekkürler sjs
bana da artik kadinlar cekici geliyor
Yok bana değil bdnf
öyle deme yanlış anlaşılır :D
Ya ne anlicaklar Allah aşkına lez sanıyorlar lez değilim 😅
Sen erkek görmemişsin. djdjd
Hdjdjd dışarda bisuru var aslında
He yani sana çıkma teklif ediyorlarrrr anladım😂
Ndjdjjd knk senin tipine rağmen sana bakan varsa bana koşarlar jdjfjf
😂😂😂😂
Sen hayata küsmüşsün
Harbi mi
Aga bee
Normal değişken dönemler demek ki
Olabilir
Eskiye döner geri umarım
İnşaallah
Havalardandır 😃
Hfzg olabilir
Biraz hava soğusun seversin erkekleri 😃
Sanmıyorum gnxjg
Karanlıktan aydınlığa çıkarsın birgün büyük konuşma 😃
Konuşmi bişey olmaz
Ben diyim de 😬
Bdjd
Onlar sana bakmaz ondan
Hahahha aynen knka 😅
Geçen ben de teklif ettim arkadaşlar haklı zkzjxkx
😅😅😅sen kimsin
Sana uzaylı lazım
Olabilir bdjdj
Tanışmak mümkünmü dünyalı
💐🌹🌸
Yok be sağol
Kadınlar mı çekici geliyor
Kimse gelmiyor
En iyisi aslında dertsiz tasasız yaşarsın
Bilemedim arada başkalarini görünce bi imrenmiyo degilim
Sen alıcı değilsindir
Alıcı?
Evet.
Kimler çekici geliyor
Kimse
Yo valla
Hemcinsine karşı durum ne
Hiçbir şey
İyiki kalmamış O zaman
Teşekkürler
Normal
İyi çok şükür
Bana da kadınlar pek gelmiyor
Shhshshs
Neden güldünn
Kizlara mi ilgi duyuyosun
Yogg
Gel bebeğim sen bana çekici geliyorsun 😂
Bvbnnnjj
Ciddiyim beeeen🙈
Bacım kadınlar da ilgimi çekmiyor
Neden acaba
Bilmirem
Neden ki ne oldu
Bişey olmadı
Normal
He iyi
Ben bile mi :D :D
Sen bile
Bxbfhfhf telafi edersin
Jdjdj tamam
Ne gibi?
Ne ne gibi
ozaman sen l e z b i e n oldun
Yokkkkkkkkkk değilim
çok tatlısın ama olma zaten
Yiaaaaaaa şapşik 🤭
Yiaaa Tatliskomm 🙈🙈 keşke bu tatlık benim ömrüm olsa
Yok sağol
Normal değil
Niye
Harun abi huymu değiştirdin 😂
Hahah saçmalama
Erkelere ilgin kalmadıysa o zaman kime var 😂 lezlere mi gaylere mi yoksa travestilere mi
Kimseye
kırmışlar
Hmmm bilemedim
Sen erkekle karşılaşmamışsın
Yok be karsilasiyom
Normal kızlarla deneyimle
Saçmalirsen ercannnnnn
Sana teklif ediyorlar mı
He işi bahane ediyorum olumsuza atiyom hdjfjd
Hahahahhaa
Yonelimin farklı olabilir
Yok be Allah korusun
normal
İyi O zaman hfzh
o ne
Bikmissin
Yok la
Lezbayansinmisin
Yok beee tövbe de
Normal ve doğru
ayyy popom
Jczhfz
Köleniz olsam. Size hizmet etmek isterim
Uza
Ayaklarına kapandım
Ukalalık
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?