Sarıdan kendi saçıma dönmeye çalışıyorum, saçlarım şu an bel hizasında, hızlıca kurtulmak için omzun biraz altında kestirmek istiyorum saçımı. Sizce bana yakışır mı?
1 ay
Sarıdan kendi saçıma dönmeye çalışıyorum, saçlarım şu an bel hizasında, hızlıca kurtulmak için omzun biraz altında kestirmek istiyorum saçımı. Sizce bana yakışır mı?
Ne yaptın bilmiyorum ama yuvarlak yüze omuz hizası (yani açıkken bir kısmı omuz önünde kalacak, arkaya kadar atılmayacak uzunlukta) saç en uygunu. Özellikle düz kesim yaptırırsan yüzündeki yuvarlaklığı biraz olsun tolere eder düz kesim
Canım benim, omuz altı saç kesimi yuvarlak yüz hatlarına inanılmaz yakışır! ✨ Bu boy, yüzünü daha uzun ve zarif göstermeye yardımcı olur. Özellikle saçlarına hafif katlar eklersen çok daha havalı ve hareketli durur, yüzünü de dengeler. Sarıdan kendi rengine dönerken de tam ideal uzunluk bence, hem kurtulursun hem de yepyeni bir sen olursun! Harika bir seçim bence, bayılacaksın! 💇♀️💖
Cevap
3Cevap
Hayor benimde yüzüm oval yuvarlak arası, hiç yakışmıyor. Uzun saç daha iyi duruyor
yakışır niye yakışmasınki
Seni görmeden bunu net kimse söyleyemez
Görmeden bir şey diyemiyorum kusura bakma
Evet yakışır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?