Türk kızları son yıllarda çok güzelleşti değil mi?

2000-2012 arası o yıllarda çocuktum Türk kızları bakımsız ve çirkinlerdi, kollarındaki kılları bile almazlardı, hatta kezban diye dalga bile geçilirdi ama şimdi öyle değil hepsi sanki kendilerini baştan yarattı, sanki güzelleştiler bu nasıl oldu, iktidar sayesinde mi oldu acaba, ülkeye zenginlik mi geldi, ne oldu ne değişti

Türk kızları son yıllarda çok güzelleşti değil mi?
Cevapla