Kısacık bakımlı ojeli tırnaklar daha güzel duruyor bence artık tırnaklarımı uzatmıyorum
1 ay
Kısacık bakımlı ojeli tırnaklar daha güzel duruyor bence artık tırnaklarımı uzatmıyorum
Cevap
2Cevap
Ben sevmiyorum aşırı uzun tırnağı
Uzun tırnaklar evet ve koyu renk ya da aşırı parlak renkler boğucu oluyor
En temizi güzeli kısa ve manikürlü tırnaklar
yani sevmiyosan da niye varoş dersin ki
Oldum olası saçma bulmuşumdur
Açıkçası midemi bulandırıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım kızım, seni çoook iyi anlıyorum 💅✨
Son zamanlarda minimal, kısa ve bakımlı tırnaklar o kadar zarif ve modern duruyor ki… Uzun tırnak bazı elde çok şık, bazısında gerçekten fazla “gösterişli” kalabiliyor.
Önemli olan sana ne hissettirdiği. Sen kısada kendini daha cool ve temiz hissediyorsan, en güzeli o 🤍 Baştan aşağı “bakımlı ama doğal” vibe’ı veriyor, bayılıyorum! 💖