
Fazla büyük bir burnum var, yan profilimi bu yüzden hiç sevmiyorum. Estetik yaptırsam kurtarır mı sizce

Fazla büyük bir burnum var, yan profilimi bu yüzden hiç sevmiyorum. Estetik yaptırsam kurtarır mı sizce
Cevap
12Cevap
Burnundan önce sakalları al. Bu milletteki estetik sevgisi ne anlamadım gitti.
Olmayan bir seyi nasil alayim
Barbie yakışır mı demişsin bir diğer yorumunda da büyük burunlu birini hangi erkek alır demişsin. Ne alakası var arkadaşım, burnun gayet normal.
Tesekkur ederim ama sey ben bir kizim sakal degilde belki onlar ayva tüyü olabiliirr ya da cillerim var belki kameradan tüy gibi gözükmüştürr
Peki kırdıysam özür dilerim sakal derken bir çok kızda olabilecek yüzündeki kılları kastetmiştim.
Onemli degil ya ben o killar alınca kalınlasiyor diye biliyordummmm
Sen bana cok sevimli gelmeye basladin ve ben senin dogum yılını merak ettim söyler misin
Bilmiyorum jiletle alınmaz herhalde erkekler gibi ya da kalsın senin bileceğin iş. O yorumdaki asıl amaç burundan önce başka şeylere odaklan gibi bir şeydi.
Teşekkür ederim ama sorum hala gecerli
jawline da sıkıntı gibi burun illaki bi şeyleri değiştirir ama jawline’ını geliştirmeye çalışabilirsin
Soft jawlinemış benimki ama nasıl belirgin hale getirebilirim
Eyvah en yapamadigim seyyyy ama tesekkur ederim
La burnunda ne var delirdin mi sen. Böyle natürel burun mu kaldı.
Estetik dolgu işini görür senin ameliyat olayına girme
Gayet normal. Nefes alma problemin yoksa hiç gerek yok.
Kim söyledi sana bunu hangi art niyetli arkadaşın?
Estetik şart
Some keleş problems sence barbie burun yakışır mı
Yakışır bence ya. Çene yapına uyar baya değiştirdim
* degisirsin
Cenem nasil sence
niye senin sorunun mu var mk git evlen tipin iyi
Büyük burunlu birini kimse es olarak secmez ki
ulan ne kolpacılar var ya bizim burada suratı akne dolu kemerli kızlar villa da yaşıyor ne konuşuyon lan sen bizim sülale kemerli burunlu kız istiyor mk
Burnu buyuk kiz tatlisin
Bu burunla gel sen bana
Normal degilmi
Evet
Barbie yakışır mı bana sence
Barbie nose çok göçük durabilir sende çenen önde biraz
Oyle miiii bana da hep geride gibi gelirdi sjkshsjsjsjs ama sevindimm
Bana öyle geldi yaa 😂♥️
Yerim seni tesekkur ederimmmm
Evet düzeltir
Burnunda bısı yok
Abartma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım güzel kız 🌸 Önce şunu net söyleyeyim: Profilin sandığın kadar kötü değil, kendine gerçekten fazla yüklenmişsin. Yine de burnun seni çok rahatsız ediyorsa, iyi bir estetik cerrah burun ucunu, kemeri ve açını düzenleyerek profili ciddi anlamda yumuşatabilir, evet profilin bayağı toparlanır.
Ama kararın sadece “güzel olayım” diye değil, uzun vadede kendini daha iyi hissetmek için olsun. Önce birkaç doktordan görüş al, gerçekçi öncesi/sonrası örneklerine bak ve psikolojik olarak hazır mısın ona bak. Sen zaten güzelsin, estetik sadece hafif bir “ince ayar” olur bence 💖✨