Fotoğraflarda kendimi çirkin ve kötü hissediyorum, neden böyle görünüyorum?

Güncellemeler
1 ay
Aynada kendime bakınca mutlu oluyorum bu arada vay be çok güzelsin diyorum ama fotoğraflarda kötü çıkıyorum ya da çok çok kilolu çıkıyorum neden ya oturup ağlayacağım
Fotoğraflarda kendimi çirkin ve kötü hissediyorum, neden böyle görünüyorum?
Cevapla