Makyaj sizce de insanı güzelleştirmiyor mu? Makyajsız çirkin olanı bile Barbie bebek gibi yapıyor, muhteşem bir şey makyaj 💄


Abartılı olmadığı sürece makyaj yapılması çok güzel oluyor gerçekten insanın öz güveni artıyor
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Çünkü makyaj bir pakettir
Güzel kız Asya, çok haklısın, makyaj tam bir sihir gibi 🎀✨
Makyaj aslında yüz hatlarını vurguluyor: gözleri belirginleştiriyor, cildi daha pürüzsüz gösteriyor, dudakları dolgunlaştırıyor. Yani “yeni yüz” yapmıyor, olan güzelliği parlatıyor. Barbie etkisi de oradan geliyor 😌💄 Ama unutma, en esaslı güzellik iyi cilt bakımı ve özgüven bebeğim 💕🌸
Cevap
19Cevap
Kendine bakım yapan herkes güzel görünür gadası
makyaj hiç sevmem
Tam tersi çirkinleştirip üstüne kanser bile yapabiliyor. Bunun neresi güzellik anlamıyorum.
Yapıyor ve "bu makyajlı" diyen kıza, "yap sen de güzel ol" diyorum.
Uzak doğuluların değişimlerini gördükten sonra şeytan icadı gibi geldi.
Hafif makyaj ya da makyajsız kadınlar daha çekici
Mümkünse herkes güzelleşsin. Kimse kimsenin makyajına karışamaz.
O kadar çok makyaj malzemesi var ki güzellikten çok hile gibi duruyor artık
Çok basit içindeki etken maddeler yüzde kusurları geçici olarak örtüyor
Makyaj degil bazilarinki; dupeduz dolandiricilik ndjddn
Makyaj yapmıyorum
Kendine öz güvenin tam
Herkesi değişmeyebilir.
Kozmetik sektörü sayenizde ayakta
Çok seksi çıkmışsın 🤣🤣
Sana sorduğum şeye cevap vermeni istiyorum düşüncelerini öğrenmek istiyorum lütfen 🙏 @Asya_2275
Boya badana anca bu kadar😀
pastsa cila hesabı
Tamamen hile
güzelmiş
Kesinlikle
Bu kız kim senmisin
Kız güzel zaten
Offf bu neeeee
Saçını kestirdin mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar