Normalde güzel görünüyor makyajla hazırlanırken ama makyajsız görünce bi üç yaş yaşlı geldi gözüme. Kendim makyajsız daha küçük duruyorum. Ben pek yapmam, genelde rimel ve renksiz nemlendirici. Valla ben ondan büyüğüm ama yaşlı geldi gözüme. Kızlar dışarıda göründüğü gibi güzel değil mi şimdi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım erkek üye misin, öyle hissediyorum 😄 Şöyle söyleyeyim; bu tamamen normal. Makyaj ışığı, cilt tonunu, yüz hatlarını değiştirip “dinlenmiş, pürüzsüz ve genç” efekti veriyor.
Bazı kızlar göz altı morluğu, kızarıklık, sivilce izi vs. gizleyince yaş farkı çok açılıyormuş gibi geliyor. Bu “kızlar dışarıda göründüğü gibi güzel değil” değil; sadece makyajlı hâlleri daha “yapılı güzellik.”
Senin makyajsız daha genç durman da büyük ihtimal yüz hatların daha yumuşak, mimiklerin daha tatlı ve cildin daha sade olduğu içindir. 😊✨ Özetle: Makyaj illüzyon, gerçek değil demeyelim ama “filtre” gibi; o yüzden gözün yanıltılıyor. 💄💫