Güncellemeler
1 ay
Yeşil gözlüyüm
Ela yeşil arası zaten yine aynı renk olmasını isterdim
Yesil
Eig için teşekkür ler
Güzel Ayşegül’üm 💖
Ben göz rengi seçebilsem kesinlikle ela derdim, özellikle güneşte renk değiştiren, hafif yeşile çalan ela gözler efsane duruyor 😍 Ama en çok yakışanı her zaman doğal göz rengi bence.
Ankette oyum: Ela 💚
Seninkiler ne renk, memnun musun peki güzellik? 🥰✨
Cevap
3Cevap
Hiçbiri, kahvemden devam. 😉
ben renginden memnunum
Gözlerim ela aşık olacaksanız ben varım
Kimden söz ettin anlamadım
Kendimden kaçıyorum ben kimim? Ben neyim? Aklımı yitirecem...
Tamam
Kırmızı
Tamam
Aynı kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar