Sürekli vazgeçirmeye çalışması, diğerlerinde karşı değilken özellikle yaptırmana karşı çıkması.
1 ay
Cevap
4Cevap
Botoks yaptıranların hepsi aynı olduğu için belkide seninde klasik kadın tipine benzemeni istemiyodur
Minicik bile istesem yüzü düşüyor doğallığı bozmayacağım kırışıklıklar için koruyucu olarak bi de diğer kızlarla kıyaslandığımda çok kızıyor
Belkide seni doğal halinle görmek istiyordur öyle seviyordur hoşuna gitmiyo mu bu
Yani evet doğal halimi beğeniyorum öyle beğenmesi de çok kıymetli ilk tanıştığımızda da sonrasında da yüzümde hiç makyaj yoktu. Ama makyaj yapmasam da bakımlıyımdır bunlar gelecek için yatırım yüz değişmedikçe ufak tefek dokunuşların ne eksisi olabilir ki
Ufak tefek diye diye oluyo zaten önce böyle başlıyor sonra bağımlılık gibi oluyor ben sevgilini çok takdir ettim şahsen
Yani ne için yapıyor bunu beni korumak için mi beni beğendiği için mi
İkiside bence
Peki diğerlerinin cildi öyle değil dediğimde kızması
Bence sen onun için başkaları ile karşılaştırılamayacak kadae güzelsin oda buna sinirleniyo
Yaaa umarıııımmm 🙏🏻🙏🏻
Bence öyle
mimiklerini seviyordur robotlaşmanı istemez
Mimikler ne hissettiriyor size
Seni o şekilde beğeniyordur
Minicik bile istesem yüzü düşüyor doğallığı bozmayacağım kırışıklıklar için koruyucu olarak bi de diğer kızlarla kıyaslandığımda çok kızıyor
Kim kıyaslıyor mesela diğer kızlarla
Hayır ben dedim ki diğer kızların cildinde böyle değil dediğimde bana kızarak bakıyor
Hımm anladım düşük miktarda dudak dolgusu çok güzel duruyor bence ya sence
Ama sen kırışıklık için yaptıracaksın sanırım
şu an kırışıklık yok ama koruyucu mimikler için
Eşin mi bunu yapan sana
Hayır
Sevgilin yani o zaman
Evet
Çok da dinlemek zorunda değilsin yani 😀
Ciddi ilişki
doğal seviyordur seni
Minicik bile istesem yüzü düşüyor doğallığı bozmayacağım kırışıklıklar için koruyucu olarak bi de diğer kızlarla kıyaslandığımda çok kızıyor
diğer kızlarla kendini kıyaslamana kızıyorsa ondan çocuk yap
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız, bu çoook klasik erkek tavrı 🙃✨
Genelde üç sebep oluyor:
Biri, “doğallığını seviyorum, değişmeni istemiyorum” tripleri. Sahiplenme duygusuyla karışık kıskançlık aslında.
İkincisi, botoksu abartılı, yapay bir şey sanıyor olabilir, yani bilgisizlik.
Üçüncüsü de kontrol; senin bedeninle ilgili kararlara müdahale etmeye alışmış olabilir.
Unutma, yüz senin, karar senin bebeğim 💅🏻💕 İstiyorsan yaptırırsın, istemiyorsan yaptırmazsın; kimsenin iznine ihtiyacın yok. Onun rahatsızlığını dinlersin ama son söz hep sende olsun.