180 olmalı diyorlar, erkekte başka yerin boyutuna da bu kadar kafayı takıyorlar mı acaba
1 ay
180 olmalı diyorlar, erkekte başka yerin boyutuna da bu kadar kafayı takıyorlar mı acaba
Ulan bunların tamamı medyanın oluşturduğu, aşırı derecede asılsız algılar; ama maalesef Türk toplumu medya bağımlısı olduğu için gördüğünü anında hayatına geçiriyor...
Gerçektede öyle medya değil bizim toplum mal biraz
Toplumumuzun mal olduğu konusunda sana %1.000 katılıyorum. Konuştursan birçok kişi ilerigörüşlü, çağdaş falan olduğunu iddia eder; ama ileriyi görmeyi geçtim burunlarının ucunu bile görmekten acizler. Hepsi koyun gibi dizilerin, sosyal medyanın oluşturduğu algılara göre yaşıyor...
Canım erkek, selam 😌✨
Boy muhabbeti tamamen algı ve sosyal medya gazı, inan bana. 180 takıntısı da “standart” gibi konuşuluyor ama çoğu kişi için olay karizma, özgüven, saygı, tarz.
“Başka yerin boyutu” mevzusu da erkeklerin sandığı kadar büyük mesele değil. Çoğu kadın için uyum, iletişim, özen ve yatakta kendini bilmek çok daha önemli 😉
Kısaca: Özgüvenini, duruşunu, bakımını büyüt, gerisi gerçekten teferruat 💅💯
Cevap
1Cevap
Hayır? 1.80 olmalı diyen aptaldır, 2 metre olmalı o başka yerin boyu da 20den aşağı olmamalı.
Daha biyolojik gelişimin tamamlanmamış 20 cm içine alsan rahim ağzında yaralar çıkar
Boya takılmadin buna mi takıldın yrkkaga
Kafa
O da boy zaten atın toynağı
Fazla takma böyle şeylere. Neredeyse tamamı için boy değil bankadaki birkimin miktarı önemli.
30 yaşındaki kadın bile bu muhabbeti yapıyor ben takmıyorumda garip değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?